Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
|
Ulica |
ul. Poniatowskiego 4A
|
Nr domu |
4A
|
Miejscowosc |
Słupsk
|
Kod poczt |
76-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
59 842 98 29
|
Fax |
59 842 98 29
|
Regon |
22103768000000
|
E mail |
b.sikora@pomorskieparki.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka samorządowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
15/09/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej dwóch głównych usług polegających na przeprowadzeniu działań promocyjnych obejmujących swoim zakresem druk materiałów informacyjnych (plakaty, foldery, banery, roll- upy) o wartości co najmniej 7.000,00 brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 5 do SIWZ)
|
Potencjal |
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
|
Zdolne |
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy (oświadczenie zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz oferty), a w przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej - zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach.3. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem,iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.
3) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego - możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu usług niż wskazane w ofercie, a także możliwe jest wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,4) zmiany konieczne są w związku ze zmianami obowiązujących przepisów.5. Zmiany dokonywane są na wniosek złożony w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Liczba koncepcji oprawy graficznej: Folderu Płazy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego (L)
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Liczba koncepcji oprawy graficznej : Folderu Ptaki Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego (S)
|
Kryt 3p |
5
|
Spec www |
http://www.bip.pomorskieparki.pl/
|
Spec war |
w siedzibie Zamawiającego tj. w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych, ul. Poniatowskiego 4a, 76-200 Słupsk, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30, pokój nr.7.
|
Data skl |
01/04/2015
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych, ul. Poniatowskiego 4a, 76-200 Słupsk, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|