Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.

Publication date 2015-03-24
End date 2015-04-01 09:00:00
Instytucja Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65792 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 392941000, 798000002, 798225007, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych.(Nr postępowania DAO. 251.2.2015)
Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe zadania:I.Folder Płazy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego,II. Folder Ptaki Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego,
III.Folder Mikołajek Nadmorski,IV.Roll-up 4szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
Ulica ul. Poniatowskiego 4A
Nr domu 4A
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 59 842 98 29
Fax 59 842 98 29
Regon 22103768000000
E mail b.sikora@pomorskieparki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka samorządowa
Rodzaj zam inny Jednostka samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/09/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie co najmniej dwóch głównych usług polegających na przeprowadzeniu działań promocyjnych obejmujących swoim zakresem druk materiałów informacyjnych (plakaty, foldery, banery, roll- upy) o wartości co najmniej 7.000,00 brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 5 do SIWZ)
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zaakceptował wzór umowy (oświadczenie zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz oferty), a w przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej - zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach.3. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem,iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy. 3) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego - możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu usług niż wskazane w ofercie, a także możliwe jest wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,4) zmiany konieczne są w związku ze zmianami obowiązujących przepisów.5. Zmiany dokonywane są na wniosek złożony w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Liczba koncepcji oprawy graficznej: Folderu Płazy Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego (L)
Kryt 2p 5
Kryt 3 Liczba koncepcji oprawy graficznej : Folderu Ptaki Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego (S)
Kryt 3p 5
Spec www http://www.bip.pomorskieparki.pl/
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych, ul. Poniatowskiego 4a, 76-200 Słupsk, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30, pokój nr.7.
Data skl 01/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych, ul. Poniatowskiego 4a, 76-200 Słupsk, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)