Dostawa pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2015-03-25
End date 2015-04-02 09:50:00
Instytucja Gmina Wieliczka
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41631 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 392900005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
3.1 Informacje o projekcie
Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Instytucją Wdrażającą / Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla 6 szkół podstawowych na terenie Gminy Wieliczka tj: SP w Byszycach, SP Golkowicach, SP w Gorzkowie, SP w Grabiu, SP w Janowicach i SP w Podstolicach.
Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załącznikach od nr 5.1 do nr 5.6 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsc wskazanych dla poszczególnych części zamówienia zgodnie z załącznikami od nr 5.1 do nr 5.6 do SIWZ
Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

3.3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
Zamówienie podzielone jest na sześć części zamówienia.
Część I - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Byszycach
Część II - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Golkowicach
Część III - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowie
Część IV - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Grabiu
Część VI - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Janowicach
Część IX - dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Podstolicach

3.4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różne

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Byszycach. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ
Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Golkowicach. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.2 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ

Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Gorzkowie. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.3 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.3 do SIWZ

Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Grabiu. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.4 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.4 do SIWZ

Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Janowicach. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.5 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.5 do SIWZ

Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych takich jak np.: materiałów plastyczne, różne przyrządy dydaktyczne - wspierających proces indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów do przeprowadzenia zajęć dodatkowych - projektowych w klasach IV - VI dla SP w Podstolicach. Szczegółowy opis dostawy pomocy dydaktycznych oraz ich ilości zawarty jest w załączniku nr 5.6 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy nowych pomocy dydaktycznych wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, do miejsca wskazanego zgodnie z załącznikiem nr 5.6 do SIWZ

Osobą odpowiedzialną za odbiór pomocy dydaktycznych w każdej szkole jest koordynator projektu, który zostanie wpisany do umowy.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i Załącznikach. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
39 16 21 00-6 pomoce dydaktyczne
39 29 00 00-5 wyposażenie różne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wieliczka
Ulica ul. Powstania Warszawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wieliczka
Kod poczt 32-020
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 263 41 00
Fax 12 278 68 60
Internet www.wieliczka.eu
Regon 35155536400000
E mail magistrat@wieliczka.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz oferty w zakresie części na którą(e) Wykonawca składa ofertę sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 3. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, że zamierza powierzyć podwykonawcy część zamówienia, Zamawiający uznaje, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi. 4. Wypełniony formularz cenowy dla każdej części na którą(e) Wykonawca składa ofertę zamówienia sporządzony/ne według zał. od nr 1.1 do nr 1.6 do SIWZ. Niezłożenie formularza cenowego dla danej części będzie podstawą do odrzucenia oferty w danej części.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 19.1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; 19.2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców 19.3. zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa z powodu zdefiniowanej siły wyższej tj zdarzenia o charakterze zewnętrznym niezawinionym i niezależnym oraz takim któremu nie można było zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiającego; 19.4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur związanych z zamówieniami publicznymi lub procedur administracyjnych; 19.5. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych; 19.6. wszelkich zmian w projekcie zatwierdzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie dotyczących w szczególności terminu i zakresu zadań przewidzianych do realizacji i finansowania projektu; 19.7. zmiany terminu wykonywania zamówienia w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu;
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Kryt 2p 5
Spec www www.wieliczka.eu
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 2.
Data skl 02/04/2015
Godz skl 09:50
Miejsce Sekretariat Burmistrza  Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 ust.1 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków/ nie złożył dokumentów potwierdzających spełniania warunków. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4 Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)