Zakup artykułów i sprzętu biurowego

Publication date 2015-03-25
End date 2015-04-08 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Tusz,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Wyroby biurowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Kleje,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66258 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 226000006, 228000008, 249100006, 301920001, 302374302, 378221007, 392924009, 395411306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Zamawiającego artykułów biurowych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
4. Wszystkie dostarczone wyroby biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję.
6. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych:
6.1. Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
6.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem;
6.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji;
6.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
6.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia;
6.6. Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku przy ul. 9-go Maja 95 lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy.
7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja 95
Nr domu 95
Miejscowosc Łask
Kod poczt 98-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Internet www.32blot.wp.mil.pl
Regon 73009757200000
E mail 32blt.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 100,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup artykułów i sprzętu biurowego, nr sprawy 21/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.04.2015 r. do godz. 11:00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.32blot.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask
Data skl 08/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres: Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)