Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników

Publication date 2015-03-25
End date 2015-04-02 10:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66384 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301950002, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników, likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca odbiór zużytych tablic rejestracyjnych na podstawie przekazanego protokołu likwidacji tablic oraz ich zniszczenie w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia.

Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2014.1522 t.j.), zgodnie z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U.2012 r. poz. 1137 ze zm.).

Rodzaje i ilości tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem:
- tablice samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 13 200 kpl.
- tablice dla przyczep jednorzędowe lub dwurzędowe zwyczajne, tymczasowe - 300 szt.
- tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 100 szt.
- tablice motorowerowe - 100 szt.
- tablice indywidualne i zabytkowe samochodowe - 15 kpl.
- tablice indywidualne i zabytkowe motocyklowe - 4 szt.

Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane powyżej oraz w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w podanych wielkościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od podanych wartości, w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego.

Zamówienia szczegółowe - zamówienia partii tablic - składane będą przez Zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faksu lub elektronicznie.

Dostawy tablic odbywać się będą na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zamówienia, zawierającego ilość tablic, ich rodzaj oraz numeru od... do... Terminy dostawy i odbioru zamówionych partii wyrobów:
tablice rejestracyjne - maksymalnie do ... (patrz kryterium oceny ofert) dni roboczych po otrzymaniu zamówienia,
wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia,
dostaw awaryjnych, tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia,
odbiór tablic rejestracyjnych do likwidacji - nie rzadziej niż raz z miesiącu.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia dostarczanych tablic, powstałe w czasie transportu.

W przypadku ukazania się nowych przepisów prawnych i regulacji dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego (w terminach określonych w aktach prawnych) dostosowywania wykonywanych tablic rejestracyjnych do nowych wzorów i wymagań.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodności z przepisami oraz standardami określonymi w Załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U.2014.1522 t.j.).

W zakresie przedmiotu umowy mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Uwaga! Zamawiający informuje, iż nie żąda w niniejszym postępowaniu przetargowym od Wykonawców aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, ale Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wałbrzych
Ulica Pl. Magistracki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 6655153, 6655154
Fax 074 6655155
Internet www.um.walbrzych.pl
Regon 00057959500000
E mail wizp@um.walbrzych.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2016
Wadium  Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 3 000,00 zł najpóźniej do 02.04.2015r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych, w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu,58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia wynikające z art. 75a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012 r. poz. 1137 ze zm.), tj.: -wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę; -certyfikat na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi, o których mowa w przepisach art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012r. poz. 1137 ze zm.), potwierdzający posiadanie uprawnień do produkcji wymaganych przez Zamawiającego rodzajów tablic. Ocena spełnienia ww.warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Wiedza Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na zrealizowaniu lub realizowaniu w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia. Poprzez dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, zamawiający będzie rozumiał - wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy  Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: a) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, d) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją. e) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy tablic rejestracyjnych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego
Kryt 2p 10
Spec www www.um.walbrzych.pl/zzp/tablice2015.zip
Spec war Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27
Data skl 02/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)