Usługi obsługi informatycznej dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Publication date 2015-03-25
End date 2015-04-02 11:00:00
Instytucja Urząd Lotnictwa Cywilnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego,
  • Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi,
  • Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66768 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 503120005, 503230005, 516110008, 721100009, 722110007, 722500002, 722600005, 725143004, 725410002, 725410009, 726110006, 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest zamówienie na świadczenie usług obsługi informatycznej dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.Wymagany termin wykonywania usługi - przez okres wskazany w ofercie, ale nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Lotnictwa Cywilnego
Ulica ul. Marcina Flisa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-247
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5207421
Fax 22 5207386
Internet www.ulc.gov.pl
Regon 01526681200000
E mail jbaran@ulc.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonał co najmniej jedną usługę wsparcia technicznego (help-desk), w okresie ostatnich trzech lat w zakresie określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ nieprzerwanie w ciągu co najmniej 24 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto dla podmiotu mającego co najmniej 300 użytkowników. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot.
Potencjal Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdzi, że dysponuje minimum trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, aby zapewnić realizację wszystkich poniższych usług (jedna osoba może wykonywać jedną lub więcej usług wymienionych poniżej): 1)minimum jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w zakresie wsparcia użytkowników w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie (w godzinach od 8.15 do 16.15 ), która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, świadczyła usługę wsparcia użytkowników (help-desk), 2)minimum jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie ( w godzinach od 8.15 do 16.15 ), posiadającą wiedzę udokumentowaną certyfikatami, zaświadczeniami z ukończonych kursów z zakresu instalacji, zarządzania oraz rozwiązywania problemów związanych z systemami operacyjnymi z rodziny Microsoft Windows, pakietów biurowych Microsoft Office, która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania świadczyła usługę w powyższym zakresie, 3)co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyć usługi w siedzibie Zamawiającego, we wszystkie dni robocze roku (od poniedziałku do piątku), w wymiarze 8 godzin dziennie ( w godzinach od 8.15 do 16.15), posiadającą doświadczenie w zakresie obsługi logistyczno-administracyjnej serwisu technicznego, a w szczególności: w przyjmowaniu, weryfikowaniu i rozdzielaniu zgłoszeń od użytkowników; prowadzeniu elektronicznej bazy ewidencji sprzętu komputerowego oraz wykonanych napraw serwisowych; opracowywaniu zestawień z wykonanych prac, bieżącej kontroli rozmieszczenia sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, cyklicznego przeprowadzania spisu z natury, opracowywaniu wniosków zakupowych, która w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania świadczyła usługę w powyższym zakresie Na potwierdzenie spełnienia warunków dodatkowych o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi odpowiednie dokumenty potwierdzające doświadczenie, kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1.1 pkt 7 oraz z § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sytuacja Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.1.2. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 3.2. Specyfikacji. Wykonawca przed podpisaniem Umowy jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu oryginał (lub poświadczoną kopię przez Wykonawcę) polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia, co najmniej 300 000,00 zł.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 82
Kryt 2 Dodatkowy okres świadczonej usługi
Kryt 2p 18
Spec www www.ulc.gov.pl
Spec war Urząd Lotnictwa Cywilnego, ul. M. Flisa 2, 02-247 Warszawa, Biuro Dyrektora Generalnego, pok.338.
Data skl 02/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Lotnictwa Cywilnego, 02 - 247 Warszawa, ul. Marcina Flisa 2, Punkt Obsługi Klienta, parter.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)