Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Ulica |
al. Kościuszki 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-419
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 2725937
|
Fax |
42 2725947
|
Internet |
www.umed.pl
|
Regon |
47307330800000
|
E mail |
biurozp@rkt.am.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
42
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Potencjal |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.umed.pl
|
Spec war |
w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
|
Data skl |
02/04/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Ilustrowane foldery lub prospekty lub katalogi, opisy techniczne (w języku polskim) potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego w Przedmiocie zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ;
2. Deklaracja zgodności CE - odpis lub kopia, a jeśli została sporządzona w języku obcym musi być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski;
3. Wypełniony Przedmiot Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnianie oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca winien: 1) załączyć oświadczenie o nieupublicznieniu zastrzeżonych informacji, 2) wykazać jaką te informacje stanowią wartość: a) techniczną b) technologiczną c) organizacyjną d) inną wartość gospodarczą 3) wykazać jakie podjął kroki/działania celem zachowania ich poufności w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji uwaga 1 - zamawiający nie uzna za wystarczające wyjaśnienie co do kroków podjętych celem zachowania poufności samego faktu włożenia ich do koperty i opisania jako tajemnica przedsiębiorstwa uwaga 2 - w przypadku gdy wykonawca nie wyczerpie procedury wykazania, Zamawiający po przekazaniu informacji odtajni wspomniane dokumenty. Wypełniony Formularz zał. nr 1.
3. Dowód wniesienia wadium w formie wskazanej przez Zamawiającego w rozdziale XI pkt 3 SIWZ;
4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii);
5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
6. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia, wysokość wynagrodzenia.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku:
a) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 7 ust. 1,
b) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia,
c) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia,
d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT,
e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 480,00 zł, słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 02.04.2015 r. o godz. 10:00. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/21/2015 -Dostawa zamrażarki do głębokiego mrożenia dla UM w Łodzi; poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 i 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w oferciem, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|