Dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku

Publication date 2015-03-26
End date 2015-04-03 09:00:00
Instytucja Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42237 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 207.000 Euro

Opis

Rękawice winylowe. Szacunkowa wartość poniżej 207.000 EuroRękawice nitrylowe.Szacunkowa wartość poniżej 207.000 Euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Ulica ul. Partyzantów 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowosc Pruszków
Kod poczt 05-802
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7391384
Fax 22 7391368
Internet www.tworki.eu
Regon 00068761700000
E mail zp@tworki.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Wiedza Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Potencjal Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Zdolne Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Sytuacja Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. 2. Deklarację zgodności CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679). 3. Dokument potwierdzający zgodność produktu z normą PN - EN 455-1-2-3, EN 374, EN 420, EN 388 (wyniki potwierdzające badania na grubość ścianek na palcu, dłoni i mankiecie, długość rękawicy, przenikanie mikroorganizmów - AQL) - nie starsze niż 5 lat. 4. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu z żywnością, zgodnie z przepisami Dyrektywy EU 1935/2004/EU lub dokument równoważny, potwierdzające dopuszczenie wykorzystania rękawic w kontakcie z żywnością. 5. Katalogi/broszury/ulotki itp. w języku polskim, zawierające opis zaoferowanych produktów. W katalogach tych powinny znaleźć się informacje na temat warunków użytkowania produktów (data ważności, nr partii, rozmiar, itp.).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą; 2) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową jest niemożliwe lub znacznie utrudnione; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli; 4) zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług (VAT), przy czym w razie wzrostu obciążeń podatkowych ulegnie wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia o wartość podwyższenia należności podatkowych Wykonawcy, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych kwota brutto zostanie zmniejszona o wartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Spec www www.tworki.eu
Spec war MSCZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, ( budynek Dyrekcji, pok. 20)
Data skl 03/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce MSCZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, ( budynek Dyrekcji, pok. 3 - Kancelaria).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)