Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr postępowania: DOA-IV.272.12.2015

Publication date 2015-03-26
End date 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42717 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 500000005, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Nr CPV: 30121100-4 Fotokopiarki, 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne, 30125120-8 Toner do fotokopiarek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Opolskie
Ulica ul. Piastowska 14
Nr domu 14
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-082
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 5416400
Fax 77 5416403
Internet http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
Regon 53141242100000
E mail zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 18/12/2015
Wadium nie dot.
Zaliczka Nie
Uprawnienie wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP
Wiedza wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP
Potencjal wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
Zdolne wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
Sytuacja wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 12. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby pracowników, zastępowanie dokumentów w wersji drukowanej wersją elektroniczną, mniejszej ilości tworzonej dokumentacji) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 30 % jego wartości brutto, 3) w przypadku awaryjności urządzeń skutkujących ich wyłączeniem z eksploatacji, Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany urządzenia na inne, spełniające minimalne parametry, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, o ile zmiana ta nie spowoduje przerwy lub uchybień w bieżącej realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmiany źródła finansowania umowy lub dodania nowego źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania i doda odpowiednie logo i informację o współfinansowaniu umowy, 5) gdy Zamawiający nie wykorzysta wszystkich zaplanowanych kopii/wydruków w ramach kwoty o której mowa w §6 ust. 1 (ze względu na mniejszą ilość wykonanych kopii/wydruków, niż była pierwotnie planowana) w terminie o którym mowa w § 2, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Jakość - Parametry techniczne urządzenia
Kryt 2p 10
Spec www http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
Spec war Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
Data skl 03/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)