Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Opolskie
|
Ulica |
ul. Piastowska 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowosc |
Opole
|
Kod poczt |
45-082
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
77 5416400
|
Fax |
77 5416403
|
Internet |
http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
|
Regon |
53141242100000
|
E mail |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
18/12/2015
|
Wadium |
nie dot.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP
|
Wiedza |
wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP
|
Potencjal |
wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
|
Zdolne |
wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy PZP
|
Sytuacja |
wg Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
§ 12. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku:
1) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną
w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała,
2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby pracowników, zastępowanie dokumentów w wersji drukowanej wersją elektroniczną, mniejszej ilości tworzonej dokumentacji) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 30 % jego wartości brutto,
3) w przypadku awaryjności urządzeń skutkujących ich wyłączeniem z eksploatacji, Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany urządzenia na inne, spełniające minimalne parametry, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, o ile zmiana ta nie spowoduje przerwy lub uchybień w bieżącej realizacji przedmiotu zamówienia,
4) zmiany źródła finansowania umowy lub dodania nowego źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania i doda odpowiednie logo i informację o współfinansowaniu umowy,
5) gdy Zamawiający nie wykorzysta wszystkich zaplanowanych kopii/wydruków w ramach kwoty o której mowa w §6 ust. 1 (ze względu na mniejszą ilość wykonanych kopii/wydruków, niż była pierwotnie planowana) w terminie o którym mowa w § 2, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Jakość - Parametry techniczne urządzenia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
|
Spec war |
Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
|
Data skl |
03/04/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Województwo Opolskie -Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.102
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach:
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|