Założenie monitoringu

Publication date 2015-03-26
End date 2015-04-09 10:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42813 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 323000006, 386516009, 453100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie pn: Założenie monitoringu. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń oraz budowę instalacji monitoringu w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Dębnie, w tym rozprowadzenie okablowania wewnątrz budynku, montaż kamer na elewacjach budynków oraz pozostałych urządzeń systemu, uruchomienie systemu, konfiguracja, szkolenie pracowników Domu Pomocy Społecznej w Dębnie.
Zamówienie nie obejmuje konserwacji i serwisu systemu.
2. Dom przeznaczony jest dla mężczyzn niesprawnych intelektualnie, ma charakter stacjonarny, zapewniający całodobową opiekę i posiada 120 miejsc. Siedzibą Domu jest wieś Dębno, gmina Łobżenica.
Budynki Domu Pomocy Społecznej w Dębnie są zaliczane do grupy 113 - budynki zbiorowego zamieszkania, wchodzących w skład działu 11 - budownictwo mieszkaniowe.
3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
1) montaż listew instalacyjnych,
2) układanie przewodów w listwach instalacyjnych,
3) podłączenie przewodów, sprawdzenie obwodów, próby i pomiary,
4) doprowadzenie obwodów zasilania do urządzeń,
5) doprowadzenie zasilania do szafy serwera video z tablicy elektrycznej,
6) montaż szafki serwera video wyposażonej w urządzenia do zasilania i rejestracji obrazu,
7) montaż kamer wizyjnych na elewacji budynków,
8) montaż zasilaczy POE dla kamer oddalonych.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga zastosowania rozwiązania spełniającego wymogi określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń.
6. Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta jednak nie może być ona krótsza niż 24 miesiące.
7. Ze względu na to, że prace będą się odbywały w funkcjonujących budynkach, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:
- stały nadzór prowadzonych prac,
- Zamawiający wymaga prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektów,
- należy bezwzględnie utrzymywać drożność komunikacyjną korytarzy i klatek schodowych,
- należy zabezpieczyć folią sprzęt stanowiący własność Domu,
- należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt elektryczny przed dostępem osób niepowołanych,
- należy wycinać otwory w sposób bezpyłowy,
- po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynków i jego wyposażenia należy doprowadzić do stanu pierwotnego,
- każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren robót.
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi pracami.
8. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który z ramienia Wykonawcy będzie nadzorował realizację robót.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując zamówienie brał pod uwagę charakter obiektu jakim jest Dom Pomocy Społecznej w Dębnie (pkt. 3.2 SIWZ).
10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia.
11. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Ulica al. Niepodległości 33/35
Nr domu 33/35
Miejscowosc Piła
Kod poczt 64-920
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 67 2109442
Fax 067 2109332
Internet www.powiat.pila.pl
Regon 57079948000000
E mail zampub@powiat.pila.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem co najmniej pięciu kamer składających się na system monitoringu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Karty katalogowe oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana kierownika robót elektrycznych następuje na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na wykonaną instalację i okres rękojmi za wady
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.powiat.pila.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 314
Data skl 09/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)