Naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego nr I/21/1/M

Publication date 2015-03-26
End date 2015-04-14 10:30:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odgromniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42841 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 713150009, 450000007, 452619106, 452600007, 452612130, 312160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu na budynku warsztatu mechanicznego oznaczonego nr I/21/1/M dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików - Gospodarstwa Młochów, gmina: Nadarzyn.
3.1.Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia.
3.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - zmiana pokrycia dachu (materiały zapewnia Wykonawca) na budynku warsztatu mechanicznego wg przedstawionego przez Wykonawcę wstępnego kosztorysu budowlanego:
1. Wymiana całkowita pokrycia dachowego lewej strony budynku z przybudówką - zakres robót:
1.1. Rozebranie istniejącego pokrycia dachu (papy).
1.2. Rozebranie instalacji odgromowej całego budynku.
1.3. Wymiana 70 % - niezbędnych elementów konstrukcji dachu (krokwi, łat drewnianych), położenie folii wstępnego krycia.
1.4. Naprawa systemu wentylacyjnego (2 otworów).
1.5. Pokrycie dachu blachą trapezową ocynkowaną (T-18 gr. 0,50 mm),
1.6. Montaż taśmy kalenicowej oraz gąsiorów ( 22,1 m) z blachy ocynkowanej grub. 0,50 mm.
1.7. Zamontowanie rynien dachowych - rur spustowych z PCV półokrągłe o śr. 12,5 cm (po naprawianej stronie dachu zamontować 5 rynien spustowych).
1.8.Naprawa - wykonanie instalacji odgromowej całego budynku (z przyłączeniem do istniejącej części podziemnej).
2. Miejsce lokalizacji i informacje o obiekcie:
2.1. Lokalizacja budynków: Młochów, ul. Kasztanowa 1, gmina: Nadarzyn
2.2. Budynek warsztatu, nr inwentarzowy I.21.1.M, ilość budynków 1 szt., długość budynku: 22,1m., szerokość 20,6 m, wysokość 5,6 m., powierzchnia budynku 371, 51 m. kw., powierzchnia części dachu nad warsztatem - do naprawy 243 m kw., powierzchnia dachu do naprawy nad przybudówką 99,5 m. kw. Razem powierzchnia dachu do naprawy 342, 5 m. kw.
2.3. Budynek warsztatu jest czynny tj. w budynkach pracują - znajdują się: pracownicy, maszyny i ciągniki.
3. Wykonawca - Oferent po dokładnym obejrzeniu remontowanego budynku oraz zapoznaniu się z obiektem (części dotyczącej naprawy, zakres robót - wymianą cz. konstrukcji i pokrycia dachowego) zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie wymiany dachu, który musi zawierać wszystkie dane zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującego prawa budowlanego. Wartość wykazana w kosztorysie i zestawieniu wartości kosztorysu musi być zgodna z kwotą podaną w ofercie. Sporządzenie Formularza cenowego - przedmiaru - kosztorysu, zestawienia materiałowego na wykonanie zmiany lewej strony dachu budynku warsztatu jest obowiązkowe (dokument stanowi załącznik do przedstawianej oferty).
4. Materiały do wykonania remontu oraz utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki zapewnia Wykonawca.
5. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek dokładnego zapoznania się z obiektem budowlanym - budynkiem warsztatu mechanicznego w części dotyczącej naprawy oraz terenem objętym remontem tj. czynnym warsztatem i podwórzem.
6. Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z terenem i istniejącą zabudową oraz urządzeniami obecnie działającymi. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z osobą wyznaczoną do kontaktów. Wizyty mogą
się odbywać w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00, od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 13.04.2015 r. włącznie.
7. Zamawiający na wykonaną usługę budowlaną wymaga udzielenia 12 miesięcznej rękojmi i 36 miesięcznej gwarancji.
8. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 71 31 50 00 - 9 Usługi budowlane,
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane, 45 26 19 10 - 6 Naprawa dachów,
45 26 00 00 - 7 Roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne r., 45 26 12 13 - 0 Kładzenie dachów metalowych, 31 21 60 00 - 3 Odgromniki.
9. Zapłata nastąpi w terminie 21 dni od daty podpisania przez strony dokumentu odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia i otrzymania prawidłowo wystawionej i akceptowanej przez Zamawiającego faktury.
Ad. 3.2 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego:
1. Termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 20.05. 2015 r.
2. Zakup materiałów i dowóz do zamawiającego - remontowanego budynku należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Zakupione materiały muszą być oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych parametrów i zgodności z Polskimi Normami (PN) obowiązującymi przy ich stosowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem montażu zakupionych materiałów przekazać Zamawiającemu świadectwa, atesty - certyfikaty jakości zakupionych materiałów.
4. Wykonawca zapewnia rozładunek materiałów dostarczanych przez dostawców lub firmy transportowe.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową, ilościową dostarczanych , składowanych i przechowywanych na placu budowy materiałów,
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg, terminową dostawę i za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia lub zamontowania nieodpowiedniego przedmiotu zamówienia, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonych i montowanych materiałów załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 2 dni, licząc od dnia zgłoszenia.
8. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. w miejscu realizacji robót oraz za sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
9. Wykonawca - dostawca usługi odpowiedzialny jest za umożliwienie realizacji odbioru w systemie kompletnym i całościowym, zgłosi pisemnie wykonania robot i gotowość do odbioru.
10. Wykonawca wyznaczy Kierownika robót - osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i Prawem budowlanym.
11. Gwarancja, rękojmia:
11.1 Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres 3 lat i rękojmi na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i uruchomione urządzenia.
11.2. W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do usunięcia wad fizycznych lub wymiany rzeczy na wolne od wad.
11.3. Przez wadę, o której mowa w pkt 2, rozumie się cechę zmniejszającą wartość lub użyteczność wykonanych robót lub ich części, materiałów, urządzeń itp. Ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia rzeczy, a ponadto jakichkolwiek części robót wykonywanych niezgodnie z kosztorysem lub innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót oraz innymi dokumentami wymaganymi przez przepisy prawa.
11.4. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja i rękojmia obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z Podwykonawcą.
11.5. Jeżeli okres gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia.
11.6. Okres gwarancji i rękojmi na wszystkie pozostałe elementy, niewchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielony przez Wykonawcę.
11.7. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
Ulica Radzików
Miejscowosc Błonie
Kod poczt 05-870
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7253715
Fax 22 7253715
Internet http://www.zdhar.pl
Regon 00007948000040
E mail tad.mich@zdhar.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/05/2015
Wadium 8. Wymagania dotyczące wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiąc złotych). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz 275). 8.3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z dopiskiem: Wadium - IHAR - PIBZD. PN.RB. 07. 2015 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na kto rym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela. 8.9. Niewniesienie wadium: 1) do upływu terminu składania ofert, 2) na przedłużony okres związania ofertą, 3) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 8.10 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.11 Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.12 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencję), jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5) Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postepowaniu podlegać będą wykluczeniu. 6) Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie zgodnie z dokumentami oraz oświadczeniami złożonymi przez Wykonawcę w niniejszym postepowaniu. 7) Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. 8) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczaniu ceny, g. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h. jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów. 9) O wykluczeniu z postepowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2 i 3. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.
Wiedza Analiza przedłożonych dokumentów, oświadczeń i referencji załączonych do oferty.
Potencjal Porównanie ofert, informacji i dokumentów załączonych do oferty.
Zdolne Ocena realizacji podobnych zamówień oraz porównanie dotychczasowych ofert.
Sytuacja Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych oświadczeń, informacji i dokumentów wymaganych od Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i SIWZ.
Sprawozdanie calosc Tak
Lata obrotowe 1
Sprawozdanie calosc 2 Tak
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń i informacji określonych w ogłoszeniu i SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://www.zdhar.pl
Spec war IHAR - PIBZD Radzików, 05-870 Błonie, po uprzednim przeslaniu wniosku z podanym adresem, nr telefonu i nr faksu..
Data skl 14/04/2015
Godz skl 10:30
Miejsce IHAR - PIBZD Radzików, 05-870 Błonie (sekretariat Zakładu Doświadczalnego, biurowiec, I piętro).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)