Przebudowa sieci teleinformatycznej i dedykowanej sieci elektrycznej wraz z przebudową serwerowni - Ratusz, Plac Wolności, Mały Rynek w zakresie Przebudowy sieci teleinformatycznej na pierwszym i drugim piętrze w budynku Urzędu Miasta Opola przy Placu Wolności 7-8 w Opolu

Publication date 2015-03-27
End date 2015-04-14 10:00:00
Instytucja Miasto Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sieć zintegrowana,
  • Sieć ethernet,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68676 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 324131002, 324150005, 324200003, 324210000, 324220007, 453140001, 453156004, 453100003, 453110000, 454530007, 722600000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci teleinformatycznej na pierwszym i drugim piętrze w budynku Urzędu Miasta Opola przy Placu Wolności 7-8 w Opolu zgodnie z załączoną dokumentacją.

Zakres w szczególności obejmuje:
1. Prace adaptacyjno-budowlane pomieszczenia serwerowni.
2. Dostarczenie i instalację szaf serwerowych.
3. Budowę nowego systemu tras kablowych.
4. Wykonanie systemu okablowania strukturalnego poziomego UTP kat 6A.
5. Wykonanie systemu okablowania strukturalnego pionowego UTP kat 6A.
6. Wykonanie systemu okablowania strukturalnego pionowego światłowodowego 8J9.
7. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej.
8. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej dedykowanej do zastosowań informatycznych.
9. Wykonanie systemu zasilania gwarantowanego UPS.
10. Wykonanie systemu klimatyzacji precyzyjnej.
11. Wykonanie systemu monitoringu środowiska w serwerowni.
12. Dostawę, montaż i konfigurację urządzeń sieciowych -urządzeń aktywnych.
13. Przeniesienie aktualnie używanej infrastruktury sieciowej wraz ze sprzętem.
14. Demontaż istniejącej sieci okablowania strukturalnego.
15. Zarządzanie projektem.

Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Opole
Ulica Rynek-Ratusz
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-015
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 451 19 21, 77 451 19 22
Fax 77 454 98 44
Internet www.opole.pl
Regon 53141266800000
E mail pzp@um.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 20 000 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 3) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 4) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 5) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dowodu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem : - jednego wdrożenia polegającego na budowie systemu okablowania strukturalnego o wartości minimum 100 tys. zł brutto. - jednego wdrożenia polegającego na modernizacji serwerowni działającego obiektu poprzez wdrożenie systemu klimatyzacji precyzyjnej o wartości minimum 100 tys. zł brutto - jednego wdrożenia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego, w tym urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN, na kwotę minimum 100 tys. zł brutto. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt. 1, W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy czas udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu np. doświadczenie, osoby, sprzęt, - zakres udziału innego podmiotu np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób, - charakter stosunku prawnego Wykonawcy z podmiotem udostępniającym np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę. Wzór wykazu załączono do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia art. 26 ust.2b Prawa. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów
Zdolne W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: -Inżynierów - co najmniej dwie osoby posiadające wykształcenie wyższe informatyczne lub wyższe techniczne, posiadające certyfikat wydany przez producenta dostarczanego aktywnego sprzętu sieciowego na poziomie profesjonalnym lub wyższym. - Kierownika projektu - jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub wyższe techniczne, posiadająca co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami w zakresie realizacji systemów informatycznych. - Kierownika budowy - jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń . Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy czas udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu np. doświadczenie, osoby, sprzęt, - zakres udziału innego podmiotu np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę. Wzór wykazu załączono do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia art. 26 ust.2b Prawa. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 5. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. wystąpienie siły wyższej i innych podobnych zjawisk, których żadna ze Stron umowy nie może pokonać przy należytych staraniach. 2. wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą zgodę.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji na system klimatyzacji oraz UPS
Kryt 2p 10
Kryt 3 Okres gwarancji na urządzenia sieciowe oraz system zarządzania siecią
Kryt 3p 10
Spec www http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2015&mc=4
Spec war Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Zamówień Publicznych, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pok. 118 w godz. 7.30-15.30
Data skl 14/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pok. 117 b
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)