Zakup tabletów, ładowarek samochodowych oraz monitorów dla Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-AT-04/15

Publication date 2015-03-27
End date 2015-04-07 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69372 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302374508, 302132007, 302372805, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych: tabletów, ładowarek samochodowych oraz monitorów zwanych dalej sprzętem komputerowym, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Sprzętu, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-353
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E mail azp@udt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, w skład której wchodziły tablety o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się co najmniej jedną dostawą sprzętu komputerowego, w skład której wchodziły tablety o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; Jeśli dostawa tabletów była częścią większej umowy na dostawy lub usługi (zamówienia o charakterze mieszanym) wartość dostawy tabletów musi być nie mniejsza niż 50 000,00 zł brutto. Podana przez Wykonawcę wartość każdej z dostaw, wskazanych przez Wykonawcę w Wykazie dostaw, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej dostawy w ramach jednej umowy/kontraktu.
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany wpisać w parametrach oferowanych konkretne (nie minimalne) parametry asortymentu, jak również PRODUCENTA i MODEL zaoferowanego urządzenia. 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane tablety oraz monitory z poz. 1 oraz 3 załącznika nr 8 do SIWZ zostały wyprodukowane przez producenta posiadającego system zapewniania jakości (w zakresie co najmniej fazy produkcji oferowanego sprzętu) zgodny z normą ISO 9001 oraz z ISO 14001 lub inny równoważny. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymagań, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy dokument jest sporządzony w innym języku niż polski, Zamawiający wymaga tłumaczenia dokumentów na język polski. Zaleca się, aby Wykonawca opisał jakiego asortymentu dotyczy dołączony do oferty dokument. 3) 1 sztukę ładowarki samochodowej do Tabletu Lenovo TAB A10-70 3G (A7600-H), szczegółowo opisanej w załączniku nr 8 do SIWZ, pozycja nr 2. 4) Dodatkowy opis produktów w postaci wydruków potwierdzających wydajność sprzętu z pozycji 1 załącznika nr 8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego urządzenia, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego urządzenia innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie, 2. w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych, w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego/Użytkownika (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), 3. w przypadku, gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), 4. w przypadku zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania). Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 86
Kryt 2 Dostawa całości zamówienia do 14 dni
Kryt 2p 2
Kryt 3 Wydłużenie gwarancji z 12 miesięcy do 24 miesięcy na ładowarki samochodowe (z pozycji nr 2 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 3p 2
Kryt 4 Tablet z kamerą z przodu powyżej 1,3Mpix oraz kamerą z tyłu powyżej 3Mpix (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 4p 2
Kryt 5 Waga tabletu bez zasilacza poniżej 600g (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 5p 2
Kryt 6 Tablet w teście wydajności osiąga powyżej 7000pkt we wskaźniku CPUMark Rating (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 6p 2
Kryt 7 W tablecie pamięć RAM powyżej 1GB (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 7p 2
Kryt 8 W tablecie pojemność baterii powyżej 6500mAh (z pozycji nr 1 załącznika nr 8 do SIWZ)
Kryt 8p 2
Spec www www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
Spec war www.udt.gov.pl - bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4
Data skl 07/04/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 - KANCELARIA UDT
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Doprecyzowanie w zakresie określonego w Sekcji II.2 niniejszego Ogłoszenia czasu trwania lub terminu wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia - zgodnie z ofertą Wykonawcy (do 14 dni punktowany w kryterium oceny ofert). Zakończenie całości dostaw: do 21 dni, licząc od dnia zawarcia umowy (0 pkt w kryterium oceny ofert)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)