Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015

Publication date 2015-03-30
End date 2015-04-09 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Radiotelefony,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43795 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 341141213, 342112009, 331000001, 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015 roku ambulansów drogowych typu B/C, spełniających wymogi techniczne opisane dla każdego ambulansu
w Załączniku nr 1A i1Bdo niniejszej SIWZ (Formularz Opis przedmiotu zamówienia) w systemie ratalnym, spłacanym przez Zamawiającego w 36 ratach miesięcznych wg załączonego przez Wykonawcę harmonogramu spłat.

Każdy ambulans musi spełniać warunki - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 305) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz warunki określone w normie PN EN 1789 w zakresie ambulanse drogowe typu B/C oraz spełniać wymagania normy dopuszczalnych emisji spalin w nowych pojazdach sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej tj. posiadać normę emisji spalin EURO 5+. Pojazd musi posiadać ważną homologację (na samochód bazowy i zabudowany) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. nr 1137 z późn. zm.).
Wyposażenie każdego ambulansu - musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.).
Wymagane minimalne parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia, wyposażenia przedziału medycznego, wyposażenia pojazdu oraz radiotelefony zostały szczegółowo określone
w załączniku 1A i 1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych
w załączniku 1A i 1B do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności
medycznej.
Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym przez Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu zainstalowanego w przedziale medycznym ambulansu.
Wykonawca/Wykonawca zabudowy medycznej jest zobowiązany do przełożenia i zamontowania sprzętu, będącego własnością Zamawiającego, z innej karetki w dostarczonym ambulansie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy na własny koszt i ryzyko oraz przy użyciu własnych narzędzi. Dokładny wykaz sprzętu będzie przedstawiony wykonawcy po wyborze oferty.

Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. SP ZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń
Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
Ulica ul. Szpitalna 16
Nr domu 16
Miejscowosc Wieluń
Kod poczt 98-300
Wojewodztwo łódzkie
Tel +48 43 840 68 00
Fax 43 840 68 01
Internet www.szpital.powiat.wielun.pl
Regon 00031014300000
E mail sekretariat@spzozwielun.net2000.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wiedza Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zgodnie z SIWZ: 1) Deklarację zgodności dla każdego ambulansu drogowego typu B/C, wystawione zgodnie z przepisami prawa polskiego, 2) świadectwo homologacji dla każdego oferowanego ambulansu lub kopia wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd skompletowany M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna, wydane na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących, 3) Aktualne dokumenty dla każdego ambulansu stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679) - deklaracje zgodności/certyfikaty CE oferowanego sprzętu (jeżeli dla oferowanego wyrobu nie są wymagane - Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) 4)Dla każdego ambulansu schemat oferowanej zabudowy przedziału medycznego przedstawiający widok zabudowy strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz widok zabudowy ściany oddzielającej przedział medyczny od kabiny kierowcy. 5)Dla każdego ambulansu oświadczenie Wykonawcy iż oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z obowiązującymi tj. aktualnymi normami PN-EN 1789 i PN EN 1865-1
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 funkcjonalność
Kryt 2p 30
Spec www www.szpital.powiat.wielun.pl
Spec war w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..
Data skl 09/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)