Zakup 2 sztuk ambulansów drogowych typu B/C w systemie ratalnym dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 12 / 2015
Publication date | 2015-03-30 |
End date | 2015-04-09 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu |
Miejscowość | Wieluń |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 43795 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 341141213, 342112009, 331000001, 322360006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015 roku ambulansów drogowych typu B/C, spełniających wymogi techniczne opisane dla każdego ambulansu w Załączniku nr 1A i1Bdo niniejszej SIWZ (Formularz Opis przedmiotu zamówienia) w systemie ratalnym, spłacanym przez Zamawiającego w 36 ratach miesięcznych wg załączonego przez Wykonawcę harmonogramu spłat. Każdy ambulans musi spełniać warunki - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 305) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz warunki określone w normie PN EN 1789 w zakresie ambulanse drogowe typu B/C oraz spełniać wymagania normy dopuszczalnych emisji spalin w nowych pojazdach sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej tj. posiadać normę emisji spalin EURO 5+. Pojazd musi posiadać ważną homologację (na samochód bazowy i zabudowany) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. nr 1137 z późn. zm.). Wyposażenie każdego ambulansu - musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Wymagane minimalne parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia, wyposażenia przedziału medycznego, wyposażenia pojazdu oraz radiotelefony zostały szczegółowo określone w załączniku 1A i 1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia musi być kompletny pod względem wymagań Zamawiającego określonych w załączniku 1A i 1B do SIWZ i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej. Wykonawca po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym przez Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu zainstalowanego w przedziale medycznym ambulansu. Wykonawca/Wykonawca zabudowy medycznej jest zobowiązany do przełożenia i zamontowania sprzętu, będącego własnością Zamawiającego, z innej karetki w dostarczonym ambulansie w siedzibie Zamawiającego w dniu dostawy na własny koszt i ryzyko oraz przy użyciu własnych narzędzi. Dokładny wykaz sprzętu będzie przedstawiony wykonawcy po wyborze oferty. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. SP ZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu |
Ulica | ul. Szpitalna 16 |
Nr domu | 16 |
Miejscowosc | Wieluń |
Kod poczt | 98-300 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | +48 43 840 68 00 |
Fax | 43 840 68 01 |
Internet | www.szpital.powiat.wielun.pl |
Regon | 00031014300000 |
E mail | sekretariat@spzozwielun.net2000.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
Wiedza | Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ) |
Potencjal | Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ) |
Zdolne | Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ) |
Sytuacja | Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ). |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Zgodnie z SIWZ: 1) Deklarację zgodności dla każdego ambulansu drogowego typu B/C, wystawione zgodnie z przepisami prawa polskiego, 2) świadectwo homologacji dla każdego oferowanego ambulansu lub kopia wyciągu ze świadectwa homologacji na pojazd skompletowany M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna, wydane na podstawie przepisów aktualnie obowiązujących, 3) Aktualne dokumenty dla każdego ambulansu stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679) - deklaracje zgodności/certyfikaty CE oferowanego sprzętu (jeżeli dla oferowanego wyrobu nie są wymagane - Wykonawca złoży stosowne oświadczenie) 4)Dla każdego ambulansu schemat oferowanej zabudowy przedziału medycznego przedstawiający widok zabudowy strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz widok zabudowy ściany oddzielającej przedział medyczny od kabiny kierowcy. 5)Dla każdego ambulansu oświadczenie Wykonawcy iż oferowany przedmiot zamówienia zgodny jest z obowiązującymi tj. aktualnymi normami PN-EN 1789 i PN EN 1865-1 |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 70 |
Kryt 2 | funkcjonalność |
Kryt 2p | 30 |
Spec www | www.szpital.powiat.wielun.pl |
Spec war | w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń.. |
Data skl | 09/04/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |