Dostawa komputerów, nowego oprogramowania, serwerów wraz z systemem operacyjnym, drukarek i urządzeń sieciowych wraz z oprogramowaniem, suportów oraz części komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie w podziale na zadania Zadanie 1 Zakup podzespołów do serwerów i laptopów Zadanie 2 Zakup komputerów stacjonarnych, laptopów oraz oprogramowania biurowego

Publication date 2015-03-30
End date 2015-04-09 11:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44319 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302372300, 324200003, 302371354, 302131006, 302131005, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup komputerów stacjonarnych - 3 szt., laptopów - 3 szt., oprogramowania biurowego - szt. 5 oraz Zakup podzespołów do serwerów i laptopów

Opis

Zakup podzespołów do serwerów i laptopówZakup komputerów stacjonarnych - 3 szt., laptopów - 3 szt. oraz oprogramowania biuro
wego - 5 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
Ulica ul. Adama Mickiewicza 26
Nr domu 26
Miejscowosc Koszalin
Kod poczt 75-004
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3488600 w. 4655
Internet www.koszalin.pl
Regon 00059065100000
E mail Aleksandra.Starzynska@um.man.koszalin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek: dla Zadania 1: jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy podzespołów serwerów (pamięci RAM, kart) wraz z ich montażem o łącznej wartości minimum 20000 zł brutto. dla Zadania 2: jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1dostawy komputerów stacjonarnych oraz laptopów o łącznej wartości minimum 15000 zł brutto.
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dot. zadania 2: Zakup komputerów stacjonarnych, laptopów oraz oprogramowania biurowego. 1) Stacja robocza: - certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 32bit i 64bit - Certyfikat EnergyStar 5.0 - monitor musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http://www.eu-energystar.org - Oświadczenie Wykonawcy, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 30 dB. 2) Laptop: - Wydruk testów CPU Passmark (3600 punktów) dla wskazanego procesora ze strony www.cpubenchmark.net
Inne dokumenty Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zostały określone w projektach umów - Rozdział V SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy a) na Zadanie 1 w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 2) zmianie osoby realizującej zamówienie ze strony Wykonawcy, 3) w uzasadnionych przypadkach ZAMAWIAJACY dopuszcza naprawę sprzętu poza miejscem jego instalacji, b) na Zadanie 2 w stosunku do treści oferty: 1) dostawę sprzętu o parametrach wyższych niż zaproponowane w formularzu ofertowym.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.koszalin.pl
Spec war Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
Data skl 09/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)