Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, Oddział w Koszalinie, ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin tel. +48 943-470-638; faks +48 943-425-102; adres e-mail: koszalin@igb-pomerania.pl Wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych na terenie Zakładu Karnego w Wierzchowie

Publication date 2015-03-30
End date 2015-04-14 13:00:00
Instytucja Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
Miejscowość Czarne
Województwo pomorskie
Branża
  • Instalacje wodne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44425 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 453000000, 452311109, 452313008, 453300009, 453311007, 453311100, 453330000, 393700006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych w ramach zadania: Budowa hali produkcyjnej oraz budowa infrastruktury technicznej na terenie Zakładu Karnego w Wierzchowie, w szczególności: doprowadzenie wody zimnej i gazu ziemnego do projektowanego budynku hali produkcyjnej oraz odprowadzenie ścieków sanitarnych wraz z przepompownią i odcinkiem kanalizacji tłocznej, wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalacji wod.-kan., wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie kotłowni gazowej o mocy 90,0 kW na potrzeby c.o., c.w.u. i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej na potrzeby kotłowni i urządzeń technologicznych, wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z wyposażeniem sprężarkowni, wykonanie wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej z wyłączeniem zakupu i montażu zaprojektowanych wentylatorów i turbowentów na dachu istniejącej hali (pozycja 160, 164 i 165 przedmiaru sanitarnego instalacji wewnętrznych), dostawę pełnowartościowych, fabrycznie nowych urządzeń i materiałów w celu wykonania przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
Ulica ul. Pomorska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Czarne
Kod poczt 77-330
Wojewodztwo pomorskie
Tel 59 833 36 79
Fax 59 833 24 30
Internet http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Regon 22115305000000
E mail Biuro@igb-pomerania.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 50
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji wod. - kan., c.o., wykonaniu kotłowni gazowej wraz z instalacjami oraz przyłączy wod. - kan. i gaz o wartości łącznie co najmniej 100.000,00zł brutto
Potencjal Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tymi robotami budowlanymi
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku: 1) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności prac zamiennych; 2) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego, część robót nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi; 3) gdy zachodzi konieczność zastąpienia przyjętych materiałów innymi, pod warunkiem że spełniają wymagania określone w SIWZ (wraz z załącznikami), a zmiana wynika w szczególności: a) ze zmiany producenta, b) producent zakończył produkcję tych materiałów lub zostały one wycofane z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 4) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę; 5) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia SIWZ, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany; 6) zmian osób wskazanych w ofercie wykonawcy, zdolnych do wykonania przedmiotu umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej uprawnieniami i doświadczeniem wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu; 7) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych przez wykonawcę, w szczególności w przypadku: a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przyjętą technologią, mających bezpośredni wpływ na termin jego wykonania - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas tych niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz o czas niezbędny do usunięcia ich skutków, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest zamawiający - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac, c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych, potwierdzonych opiniami biegłych lub rzeczoznawców, e) konieczności zmiany projektu budowlanego - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny na zmianę projektu i ewentualne uzyskanie zezwoleń na wykonanie robót po zmianie, f) w przypadku niezawinionego przez wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru - w związku z tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o udokumentowany czas wstrzymania robót w dzienniku budowy, g) innych przyczyn obiektywnie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 8) zmiany w strukturze i/lub organizacji zamawiającego, które mają wpływ na zakres prac wykonawcy; 9) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla zamawiającego. 2. Zmiana umowy nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego wykonawcy, z zastrzeżeniem niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót w sposób należyty lub okoliczności, w których strony stwierdzą konieczność wykonania robót dodatkowych lub koniecznych
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 2
Spec www http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Spec war Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Czarnem Oddział w Koszalinie ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin
Data skl 14/04/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Czarnem Oddział w Koszalinie ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)