Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
Ulica |
ul. Stanisława Staszica 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-081
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
081 5323935, 5325043, 5328330
|
Fax |
081 5329486
|
Internet |
www.spsk1.lublin.pl
|
Regon |
43102923400000
|
E mail |
dz_zaop@spsk1.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Warunek spełni wykonawca, który wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej jednej dostawy której przedmiotem było mięso, wędlina - Zadanie 1, drób - Zadanie 2, o wartości brutto nie niższej niż 300.000,00 zł dla Zadania Nr 1, 80.000,00 zł dla Zadania Nr 2, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) Wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy.
b) Wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych.
c) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
b) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy - wówczas umowa wygasa;
c) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania - wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy, nie dłużej jednak niż na 6 miesięcy.
3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy.
6. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy.
7. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin przydatności do spożycia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.spsk1.lublin.pl
|
Spec war |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, Ul. Stanisława Staszica 16 20-081 Lublin, Dział Zamówień Publicznych, pokój Nr 1
|
Data skl |
08/04/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, Ul. Stanisława Staszica 16 20-081 Lublin, Kancelaria Szpitala pokój Nr 9
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|