Dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany
Publication date | 2015-03-30 |
End date | 2015-04-09 11:45:00 |
Instytucja | Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach |
Miejscowość | Mogilany |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 70900 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 395144002, 397123009, 391440003, 386220000, 444113000, 444100007, 391500008, 391600001, 391610008, 397134306, 391621006, 375200009, 378000006, 448120000, 301900007, 317100000, 302000000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu przedmiotów i urządzeń służących dostosowaniu pomieszczeń dla dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych, przy szkołach podstawowych, zakupu, dostawy i uruchomienia wyposażenia do kuchni- punktów wydawania posiłków, zakupu i dostawy mebli, urządzeń do utrzymania czystości, zakupu artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz zakupu, dostawy i montażu sprzętu ICT. Wszystkie części zamówienia realizowane są w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, został podzielony na pięć części zamówienia i zawarty został w załącznikach do SIWZ: dla części I- w załączniku 4.1 dla części II- w załączniku 4.2 dla części III- w załączniku 4.3 dla części IV- w załączniku 4.4 dla części V- w załączniku 4.5 Opis1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: półek na kubeczki, podajników na ręczniki papierowe, podajników na mydło w płynie, podestów do toalet i umywalek, nakładek zmniejszających obwód ustępu, luster, umywalek wraz z syfonem i baterią, miski ustępowej wraz z syfonem i spłuczką.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.1 do SIWZ. 1.2. Zamówienie dotyczy sześciu szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie. 2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach 3) Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Lusinie 4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach 5) Szkoła Podstawowa im. Świętej Faustyny Kowalskiej we Włosani 6) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i uruchomienie sprzętu do punków wydawania posiłków takich jak: blaty, robocze, szafy przelotowe, stoły wydawcze, stoły ze zlewem, umywalki, zmywarki z wyparzaczem, baterie kuchenne, kuchenki mikrofalowe, przepływowe zmiękczacze wody, naczynia; garnki, pojemniki na odpady, łyżki i sztućce itp. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.2 do SIWZ. 1.2. Zamówienie dotyczy pięciu szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie. 2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gaju 3) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach 4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach 5) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i urządzeń do utrzymania czystości, m. in. szaf, regałów, biurek, krzeseł, stołów, puf, szafek do szatni, leżaków, poduszek, rolet wykładzin, sprzętu mającego na celu zapewnienie bezpiecznych warunków przebywania dzieci w oddziałach przedszkolnych przy szkołach oraz zakup urządzeń do utrzymania czystości: odkurzaczy, froterek, zestawów do sprzątania, pralki. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.3 do SIWZ. 1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek, 1.1. Rodzaj oraz ilości materiałów z podanymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 4.4 SIWZ (pogrupowane zostały w pakiety). 1.2.Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu ICT oraz oprogramowania z bezterminową licencją w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych. Są tu m.in. komputery, monitory, drukarki, skanery, odtwarzacze, radia, kserokopiarki, projektory, tablice interaktywne, telewizory. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.5 do SIWZ 1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach |
Ulica | Rynek 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Mogilany |
Kod poczt | 32-031 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 0-12 270-15-44 |
Fax | 0-12 270-10-71 |
Regon | 35794271900000 |
E mail | zp@mogilany.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 40 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty |
Wiedza | W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty |
Potencjal | W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty |
Zdolne | W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty |
Sytuacja | W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Do oferty należy także załączyć: Wypełniony formularz OFERTY wraz z załącznikami od nr 1 - 3, Formularz cenowy- załącznik nr 5 (5.1 do 5.5- odpowiednio wybrany do części zamówienia). Oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | termin wykonania przedmiotu zamówienia |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | www.mogilany.pl |
Spec war | Zespół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9 |
Data skl | 09/04/2015 |
Godz skl | 11:45 |
Miejsce | espół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Nie |
Internet | www.mogilany.pl |