Dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany

Publication date 2015-03-30
End date 2015-04-09 11:45:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach
Miejscowość Mogilany
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble łazienkowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70900 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 395144002, 397123009, 391440003, 386220000, 444113000, 444100007, 391500008, 391600001, 391610008, 397134306, 391621006, 375200009, 378000006, 448120000, 301900007, 317100000, 302000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu przedmiotów i urządzeń służących dostosowaniu pomieszczeń dla dzieci i personelu w oddziałach przedszkolnych, przy szkołach podstawowych, zakupu, dostawy i uruchomienia wyposażenia do kuchni- punktów wydawania posiłków, zakupu i dostawy mebli, urządzeń do utrzymania czystości, zakupu artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz zakupu, dostawy i montażu sprzętu ICT.
Wszystkie części zamówienia realizowane są w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Mogilany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, został podzielony na pięć części zamówienia i zawarty został w załącznikach do SIWZ:
dla części I- w załączniku 4.1
dla części II- w załączniku 4.2
dla części III- w załączniku 4.3
dla części IV- w załączniku 4.4
dla części V- w załączniku 4.5

Opis

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: półek na kubeczki, podajników na ręczniki papierowe, podajników na mydło w płynie, podestów do toalet i umywalek, nakładek zmniejszających obwód ustępu, luster, umywalek wraz z syfonem i baterią, miski ustępowej wraz z syfonem i spłuczką.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.1 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy sześciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
3) Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Lusinie
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Świętej Faustyny Kowalskiej we Włosani
6) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i uruchomienie sprzętu do punków wydawania posiłków takich jak: blaty, robocze, szafy przelotowe, stoły wydawcze, stoły ze zlewem, umywalki, zmywarki z wyparzaczem, baterie kuchenne, kuchenki mikrofalowe, przepływowe zmiękczacze wody, naczynia; garnki, pojemniki na odpady, łyżki i sztućce itp.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami, na poszczególne szkoły, opisuje załącznik nr 4.2 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy pięciu szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Libertowie.
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gaju
3) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Konarach
4) Szkoła Podstawowa im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach
5) Szkoła Podstawowa im. Oskara Kolberga w Bukowie1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i urządzeń do utrzymania czystości, m. in. szaf, regałów, biurek, krzeseł, stołów, puf, szafek do szatni, leżaków, poduszek, rolet wykładzin, sprzętu mającego na celu zapewnienie bezpiecznych warunków przebywania dzieci w oddziałach przedszkolnych przy szkołach oraz zakup urządzeń do utrzymania czystości: odkurzaczy, froterek, zestawów do sprzątania, pralki.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.3 do SIWZ.
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych i zabawek,
1.1. Rodzaj oraz ilości materiałów z podanymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 4.4 SIWZ (pogrupowane zostały w pakiety).
1.2.Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem sprzętu ICT oraz oprogramowania z bezterminową licencją w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych. Są tu m.in. komputery, monitory, drukarki, skanery, odtwarzacze, radia, kserokopiarki, projektory, tablice interaktywne, telewizory.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został w załączniku nr 4.5 do SIWZ
1.2. Zamówienie dotyczy wszystkich siedmiu szkół podstawowych, wymienionych w pkt 15 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mogilanach
Ulica Rynek 2
Nr domu 2
Miejscowosc Mogilany
Kod poczt 32-031
Wojewodztwo małopolskie
Tel 0-12 270-15-44
Fax 0-12 270-10-71
Regon 35794271900000
E mail zp@mogilany.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Potencjal W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży świadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy także załączyć: Wypełniony formularz OFERTY wraz z załącznikami od nr 1 - 3, Formularz cenowy- załącznik nr 5 (5.1 do 5.5- odpowiednio wybrany do części zamówienia). Oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin wykonania przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 3
Spec www www.mogilany.pl
Spec war Zespół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9
Data skl 09/04/2015
Godz skl 11:45
Miejsce espół Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Mogilanach, 32-031 Mogilany, Gaj, ul. Zadziele 43 , w pok. nr 9
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.mogilany.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)