Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla SPDSK w Warszawie - REJZAMPUB/12/2015

Publication date 2015-03-31
End date 2015-04-10 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70954 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla SPDSK w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii SPDSK przy ul. Działdowskiej 1.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów,
30192113-6 - wkłady drukujące,
30124300-7 - bębny do maszyn biurowych.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-576
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 522 74 79, 22 522 73 34
Fax 22 522 74 72
Internet www.spdsk.edu.pl
Regon 00028896900000
E mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów), do łącznej wartości brutto nie niższej niż 110.000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Wykaz dostaw).
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1) Wykaz wykonanych głównych dostaw, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.2. SIWZ wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 8 do SIWZ. 2) Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg Załącznika Nr 6 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, w szczególności takich jak: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) określonym w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 4) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 5) zmiany przepisów prawa, 6) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, 7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie, 8) w przypadku braku dostępności na rynku produktu objętego umową, która zostanie udokumentowana przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje możliwość dostarczenia zamiennika zachowującego te same parametry, w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie. 9) w przypadku pojawienia się na rynku ulepszonej formy produktu, Zamawiający przewiduje możliwość dostarczenia zamiennika zachowującego te same lub lepsze parametry, w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie. 10) w przypadku obniżenia ceny jednostkowej towaru w związku z aktualnymi rabatami lub promocjami. 11) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, 12) zmiana siedziby Zamawiającego. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 3
Spec www www.spdsk.edu.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
Data skl 10/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)