Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Publication date 2015-03-31
End date 2015-04-08 09:00:00
Instytucja Powiat Kaliski
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71134 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamówienie obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.), jak również odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji.
Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.).
Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.)
2. Zakres zamówienia
1)Tablica samochodowa - 48 000 szt.
2)Tablica motocyklowa - 4 500 szt.
3)Tablica motorowerowa - 3 000 szt.
Ilości wskazane powyżej są ilościami maksymalnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia, w zależności od potrzeb. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie będzie wobec powyższego przysługiwać roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych powyżej
3.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kaliski
Ulica Plac Św. Józefa 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kalisz
Kod poczt 62-800
Wojewodztwo wielkopolskie
Internet www.powiat.kalisz.pl
E mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2018
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych wydane w trybie art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (sporządzony wg formularza określonego w załączniku nr 1 do siwz), 2.Formularz cenowy (sporządzony wg formularza określonego w zał. nr 2 do siwz), 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności, do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w ust. X pkt 2 ppkt. 2 siwz. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie).
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)zmiany danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), 2)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą, wówczas kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana, 3)zmniejszenia zakresu umownego na warunkach określonych w § 1 ust. 3 Istotnych postanowień umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia - dostawy
Kryt 2p 3
Spec www https://pzkalisz.peup.pl/eurzad.seam?cid=111640
Spec war Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz
Data skl 08/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna nr pokoju 8-9
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)