Wykonywanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (5)

Publication date 2015-03-31
End date 2015-04-09 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71418 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części:
a)Część I - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - artykuły papiernicze,
b)Część II - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - tekstylia,
c)Część III - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - artykuły różne,
d)Część IV - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - Biuro Sejmiku,
e)Część V - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2015 roku
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1a (cz. I), 1b (cz. II), 1c (cz. III), 1d (cz. IV), 1e (cz. V).

Opis

1.Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - artykuły papiernicze
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1a do SIWZ1.Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - tekstylia
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1b do SIWZ1.Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - artykuły różne
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1c do SIWZ1.Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - Biuro Sejmiku
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1d do SIWZ1.Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2015 roku
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik 1e do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: a) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT w związku ze zmianą przepisów prawa strony podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, b)wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). c)nastąpi konieczność zmiany asortymentu innego niż zaproponowany w ofercie, z powodu jego niedostępności na rynku, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania ofert, a co zostanie przez Wykonawcę udowodnione, pod warunkiem że nowy asortyment będzie spełniał wszystkie parametry określone w SIWZ i nie zmieni ceny ofertowej. 3.Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 4.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5.Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), podlegają unieważnieniu
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Data skl 09/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy dotyczy dni roboczych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)