Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach - dostawa i montaż wyposażenia

Publication date 2015-03-31
End date 2015-04-14 10:00:00
Instytucja Gmina Przygodzice
Miejscowość Przygodzice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71550 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 393140006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa i montaż urządzeń technologicznych kuchni oraz wyposażenia w pomieszczeniach zaplecza kuchennego kompleksu w Przygodzicach, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach.
W ramach zamówienia, wykonawca dostarczy urządzenia wyposażenia kuchni (wraz z elementami dodatkowymi umożliwiającymi ich podłączenie i rozruch) i zainstaluje je w nowym budynku Zamawiającego w ilościach i asortymentach:
Patelnia elektryczna - 1szt, Frytkownica - 1 szt., Bemar wolnostojący - 1 kpl, Kocioł warzelny przechylny z podstawą - 1 szt., Kuchenka mikrofalowa - 1 szt., Szafa chłodnicza z filtrem antybakteryjnym - 1 szt., Lodówka inox mała do przechowywania jaj - 1 szt., Lodówka inox do przechowywania próbek - 1 szt., Szafa mroźnicza - 1 szt., Witryna chłodnicza wolnostojąca - 1 szt., Stolik z półką do rozmrażania - 1 szt., Wilk do mięsa - 1 szt., Krajalnica - 1 szt., Szatkownica do warzyw - 1 szt., Obieraczka do warzyw z separatorem 7kg - 1 szt., Miesiarka Planetarna - 1 szt., Kloc masarski - 1 szt., Stół przyścienny zabudowany z drzwiami przesuwnymi - 5 szt., Stół przyścienny zabudowany z drzwiami przesuwnymi - 1 szt., Stół przyścienny z 2 półkami pod blatem - 4 szt., Stół ze zlewem i drzwiami przesuwnymi - 3 szt., Stół ze zlewem dwukomorowym z drzwiami przesuwnymi wraz z otworem na odpadki - 1 szt., Półka ze stali nierdzewnej pod naświetlacz UV - 1 szt., Basen jednokomorowy do mycia garnków - 1 szt., Blat na umyte garnki - 1 szt., Szafa przelotowa drzwi 4 skrzydłowe - 1 szt., Szafa magazynowa na obrusy - 1 szt., Szafa magazynowa - 1 szt., Meble kuchenne 4-ro segmentowe (2 stojące+2 wiszące) - 1 kpl, Stół przyścienny szafka z drzwiami suwanymi - 1 szt., Regał magazynowy gretingowy - 10 szt., Blat +półki - 2 szt., Półka wisząca - 2 szt., Pojemnik na odpady - 5 szt., Kosz na odpady - 1 szt., Lampa owadobójcza - 5 szt., Szafa BHP 2 osobowa - 3 szt., Szafa na środki czystości - 1 szt., Wózek kelnerski 3 półkowy - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń zawiera zestawienie - Cz. III SIWZ. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona montaż wszystkich urządzeń (również poprzez podłączenie ich do instalacji) oraz dostarczy dokumentację techniczną na każde urządzenie (opis techniczny urządzeń, instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z normami jakościowymi i specyfikacją itp.).
Do obowiązków Wykonawcy należy rozruch technologiczny zamontowanych urządzeń oraz szkolenie pracowników obsługi w zakresie pracy i konserwacji urządzeń, jak również zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Przygodzice
Ulica Plac Powstańców Wielkopolskich 2
Nr domu 2
Miejscowosc Przygodzice
Kod poczt 63-421
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 062 5927722
Fax 062 5927000
Internet www.przygodzice.pl
Regon 25085519100000
E mail zampubliczne@przygodzice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymagań dotyczących ww. warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY, 2. Opracowany kosztorys ofertowy, 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 4.1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 4.2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 6. Dowód wniesienia wadium
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie w przypadku przerw, powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację zamówienia; 2. Zmniejszenie umownego wynagrodzenia brutto w przypadku ograniczenia podstawowego zakresu dostaw przez Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy a Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu podstawowego robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone w oparciu składniki ceny identyczne jak w złożonej ofercie/kosztorysie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.przygodzice.pl/
Spec war Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16
Data skl 14/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)