WYKONANIE GADŻETÓW PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Publication date 2015-04-01
End date 2015-04-10 13:00:00
Instytucja Gmina Miejska Hrubieszów
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45521 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie gadżetów promujących podregion Gotania w ramach realizacji Projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania. Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.
Wykonanie i dostawa 800 kompletów gadżetów promujących podregion Gotania. Komplet składa się z następujących elementów:


1. Komplet piśmienniczy: długopis z końcówką do ekranów dotykowych + pióro kulkowe, pakowany w metalowe etui
wymiary: ok. 170x49x18 mm
materiał: metal
kolor zestawu: czarny, czerwony, biały, granatowy
znakowanie: grawer na etui


2. Torba ozdobna
papier: kreda 170 gramatura, folia błysk, uchwyt bawełniany-przewlekany
wymiary: 24x9x33 cm, oznaczenie full kolor z obu stron,
kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: oprócz logotypów nadruk 15 zdjęć uzgodnionych z Zamawiającym

3. Wizytownik z ekoskóry + metal w ozdobnym opakowaniu
wymiar: 93 x 63 x 14 mm (+/- 3%), zapinany na magnes, różne kolory ekoskóry
(zielony, pomarańczowy, biały, czarny, czerwony)
znakowanie: grawer na metalowej części

4. Kubek do kawy zapakowany w pudełko ozdobne
wymiar: pojemność min. 300 ml
materiał: ceramika
kolory: dwa kolory do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
znakowanie: nadruk wewnątrz kubeczka i na zewnątrz w kolorze

5. Automatyczny parasol mini, poszycie poliester-pongee 190T, metalowe szyny, 3xskładana laska, uchwyt, przycisk i sznureczek w kolorze poszycia
wymiar: min. Ø 96 cm
kolory: granatowy, wrzosowy, łososiowy lub inne do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy
materiał: metal/polyester pongee
znakowanie: nadruk

6. Maskotka pluszowa (np. miś, królik, owieczka, piesek lub inna, uzgodniona z Zamawiającym) z miękkim futerkiem i szalikiem lub koszulką do nadruku pakowanymi osobno.
wymiar: wysokość min. 18 cm
znakowanie: nadruk
kolor i kształt: do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.

Czas i miejsce dostawy: Urząd Miasta Hrubieszów, Biuro Projektu SPPW, ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, w godz. 8:00 - 15:00

Na gadżetach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, logotyp Gotanii oraz w miarę możliwości (w zależności od wielkości przedmiotu) Bundeslogo, zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (max. 15 szt. zdjęć - dotyczy toreb ozdobnych), herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 różnych projektów łącznie dla 10 gmin). Sposób i forma oznakowania, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Kolory gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym.
Oznakowanie w jednym kolorze - do ustalenia z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
Gadżety powinny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, dopuszczone do obrotu handlowego.
Dopuszcza się możliwość zmiany kolorów gadżetów po podpisaniu umowy z Wykonawcą za zgodą Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Hrubieszów
Ulica ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
Nr domu 1
Miejscowosc Hrubieszów
Kod poczt 22-500
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6962380 w. 56
Fax 084 6962380
Internet www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Regon 95036888800000
E mail inwestycje@hrubieszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Wiedza W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10 000 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim charakterem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, polegające na dostawie gadżetów promocyjnych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane dostawy lub usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy. Dowodami tymi są - w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5. 7. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. zmiana terminu targów przez organizatora). 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 7 wymaga podpisania aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Spec war Urząd Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW ul. 3 Maja 15; 22-500 Hrubieszów
Data skl 10/04/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego (sekretariat), lub przesłać na adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)