Przygotowanie i organizacja konferencji szkoleniowych pod roboczą nazwą Zarządzanie marketingowe zasobami przyrodniczymi w parkach krajobrazowych województwa kujawsko-pomorskiego.

Publication date 2015-04-01
End date 2015-04-10 09:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45891 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 793414000, 798225007, 799520002, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie merytoryczne tekstów oraz projekt i druk broszury informacyjnej dla samorządowców z terenów obszarów chronionych nt. odpowiedzialnego zarządzania marketingowego produktem terytorialnym na obszarach chronionych w nakładzie 1000 egz.,
b) zaprojektowanie i wykonanie standardowych teczek ofertowych Parków Krajobrazowych WK-P - po 1000 sztuk dla każdego parku, łącznie 8000 szt.
c) przygotowanie, zaprojektowanie i wykonanie materiałów wystawienniczych - roll-up szer. 90 cm, z nazwą i danymi teleadresowymi parku, łącznie 8 szt.,
d) przygotowanie, zaprojektowanie i wykonanie materiałów wystawienniczych - ścianka reklamowa typu pajączek, szer. 3m z nazwą parku, łącznie 8 szt.,
e) przygotowanie i organizacja ośmiu konferencji szkoleniowych pod roboczą nazwą Zarządzanie marketingowe zasobami przyrodniczymi, dla maksymalnie 50 osób każda,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Ulica Plac Teatralny 2
Nr domu 2
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 62 18 281
Fax 56 62 18 455
Regon 87112129000000
E mail zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 23/06/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Wiedza O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenia tj wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobne zlecenia o wartości co najmniej 100 000,00 brutto każde. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2.W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a)zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: 1) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. 4) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem; 5) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; c)Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. d)Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie składu osobowego prelegentów wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie do realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zostały wywołane wyłącznie z powodu choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Nowe osoby muszą spełniać będą warunki określone szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. e)Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany terminów i miejsc konferencji.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Koncepcja publikacji i konferencji
Kryt 2p 40
Spec www www.kujawsko-pomorskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Data skl 10/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń Pok. 237 Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej 2. Projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Koncepcję publikacji i konferencji szkoleniowych zgodnie z Wytycznymi dot. koncepcji stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, na podstawie której Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium oceny ofert wskazanym w dziale XIV SIWZ.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)