Dostawa paneli alergologicznych wraz z dzierżawą skanera, kołyski, pipety i programu komputerowego do elektronicznej oceny wyników testów alergologicznych.

Publication date 2015-04-01
End date 2015-04-10 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73906 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331270006, 302161100, 336965000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, paneli alergologicznych wraz z dzierżawą skanera, kołyski, pipety wraz z końcówkami i programu komputerowego do elektronicznej oceny wyników testów alergologicznych, przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do s.i.w.z. oraz załącznik nr 3 do s.i.w.z. pn. Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla paneli alergologicznych i sprzętu do wykonywania testów alergologicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dobrzyńska 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-403
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7747790
Fax 71 7747790
Internet www.dobrzynska.wroc.pl
Regon 93026615200000
E mail przetargi@wzsoz.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS lub KRUS (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 1 do s.i.w.z.), deklaracja Zgodności lub certyfikat CE (jeśli dotyczy w zależności od klasy) lub wpis (zgłoszenia) do rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy) do zaoferowanego sprzętu, wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy w wersji papierowej i elektronicznej - płyta CD (plik excel)(zał. od nr 2 do s.i.w.z.), wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.)wypełnione i podpisane zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla paneli alergologicznych i sprzętu do wykonywania testów alergologicznych (zał. nr 3 do s.i.w.z.) oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również ze sposobem przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy (zał. nr 1 do s.i.w.z.). oświadczenie, że trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że wszystkie oferowane elementy dostaw są zgodne z wymogami zawartymi w s.i.w.z. oraz jej załącznikami (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane produkty posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oświadczenie, że oferowane wyroby spełniają wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj Dz. U. z 2013 r. poz. 1127) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny i po dostawie jest gotowy do podjęcia pracy bez żadnych dodatkowych zakupów wyposażenia i osprzętu (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że oferowany sprzęt jest wolny od wad i nie stwarza ryzyka dla użytkowników lub innych osób (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że wszystkie dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu tj. m.in. certyfikat jakości i bezpieczeństwa, instrukcja obsługi, parametry techniczne, instrukcja użytkowania, będą sporządzone w języku polskim (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że w okresie dzierżawy Wykonawca zapewni na własny koszt usługi serwisowe dotyczące przeglądu i konserwacji, dojazdu serwisanta, przesyłki (zał. nr 1 do s.i.w.z.) zobowiązanie Wykonawcy, że na własny koszt ustawi i uruchomi sprzęt oraz przeszkoli personel Zamawiającego w obsłudze dostarczonego sprzętu (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku: a) zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy i Zamawiającego (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, zmiany siedziby itp. b) zmiany numeru/oznaczenia katalogowego testu, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, c) zmiany nazwy testów alergologicznych przy zachowaniu tożsamości ich parametrów i właściwości, w przypadku zmiany nazwy testu przez producenta lub dystrybutora, d) zastąpienia testu alergologicznego objętego umową innym testem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do testu objętego umową, w przypadku: wystąpienia przejściowego braku testu objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku testu alergologicznego będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek paneli alergologicznych o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy, e) wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru, f) zmiany terminu realizacji dostaw, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe w razie zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, i których strony przy zachowaniu należytej staranności nie mogły przewidzieć przy zawieraniu niniejszej umowy, a które mogą skutkować niemożnością dotrzymania terminów, g) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację umowy h) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę, i) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, j) zmiany dotychczas dzierżawionego sprzętu, gdy wystąpi trwałe i nieodwracalne jego uszkodzenie, przy jednoczesnym braku możliwości wydzierżawienia przez Wykonawcę sprzętu o identycznych parametrach, przy założeniu że sprzęt zamienny będzie posiadał parametry nie gorsze od produktu objętego umową i pod warunkiem, iż cena dzierżawy określona w §7 ust. 3 umowy nie ulegnie zwiększeniu, k) zmiany dotychczas dzierżawionego sprzętu w przypadku wystąpienia możliwości wydzierżawienia przez Wykonawcę sprzętu zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, o lepszej jakości, parametrach lub cechach technicznych, l) zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb ilości (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość dostarczanych odczynników nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy, m) nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, n) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.dobrzynska.wroc.pl
Spec war Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław w pok. nr 432 Dział Logistyki (IV p.)
Data skl 10/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, Sekretariat, pok. 419 (IV p.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)