Portal Informacji Finansowo - Podatkowej Gminy Hażlach

Publication date 2015-04-02
End date 2015-05-18 10:00:00
Instytucja Gmina Hażlach
Miejscowość Hażlach
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy baz danych,
  • Serwery,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46491 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722630006, 480000008, 486100007, 488200002, 302000001, 453143004, 453100003, 453143200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1 Zadanie 1 - Zakup sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej oraz agregatu prądotwórczego.
Zadanie obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego, sieciowego, agregatu wraz modernizacją i adaptacją pomieszczeń:
a) Serwer bazodanowy typ 1 1 szt
b) Serwer aplikacji typ 2 1 szt
c) System archiwizacji danych 1 szt
d) System uwierzytelnienia i autoryzacji 1 szt
e) Zestawy komputerowe z monitorem 10 szt
f) Urządzenie peryferyjne nr 1: Router zarządzalny 1 szt
g) Urządzenie peryferyjne nr 2: Szafa krosowa 42 U 1 szt
h) Urządzenie peryferyjne nr 3: Klimatyzacja wraz z montażem 1 szt
i) Urządzenie peryferyjne nr 4: Zasilacz awaryjny (UPS) 1 szt
j) Urządzenie peryferyjne nr 5:Czytniki kodów kreskowych 6 szt
k) Urządzenie peryferyjne nr 6: Agregat prądotwórczy wraz z montażem
i adaptacją lokalizacji 1 szt
l) Certyfikaty komunikacji serwerowej CAL 1 szt
m) Adaptacja serwerowni 1 szt
n) Promocja 1 szt
o) Wymiana sieci LAN i zasilania dedykowanego 230V 1 szt

3.2.2. Zadanie 2 - Zakup licencji i wdrożenie Portalu Informacji Finansowo- Podatkowej (w skrócie PIFP) - front i back-office.
Zadanie obejmuje dostawę licencjonowanych licencji wraz z szkoleniami i wdrożeniem:
a) Aplikacja nr 1:Portal Sprawozdawczości finansowej 1szt
b) Aplikacja nr 2: System elektronicznych usług publicznych e-Urząd jako system
informacji o podatkach, opłatach z wyszukiwarka budżetową 1 szt
c) Aplikacja nr 3: System informacji przestrzennej wraz z modułem integracji z
aplikacjami dziedzinowymi 1 szt
d) Aplikacja nr 4: System do obsługi systemu odpadów komunalnych 2 szt
e) Aplikacja nr 5: Repozytorium dokumentów dziedzinowych wraz z analitycznym
systemem informowania kierownictwa 1 szt
f) Aplikacja nr 6: System do projektowania budżetu 2 szt
g) Aplikacja nr 7: Rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych 10 szt
h) Aplikacja nr 8: Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar 1 szt
i) Aplikacja nr 9 : Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych -
księgowość wraz z modułami obsługi kodów kreskowych, współpracy
z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz
obsługą płatności kartami 1 szt
j) Aplikacja nr 10: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych wymiar 1 szt
k) Aplikacja nr 11: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych -
księgowość wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym,
obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt
l) Aplikacja nr 12: Podatek od środków transportowych (wymiar i księgowość)
wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym,
obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt
m) Aplikacja nr 13: Księgowość analityczna dochodów niepodatkowych 3 szt
n) Aplikacja nr 14: System fakturowania 3 szt
o) Aplikacja nr 15: System rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych -
moduł obsługi kodów kreskowych 2 szt
p) Aplikacja nr 16: Moduł do rozliczeń zwrotu podatku akcyzowego 2 szt
q) Aplikacja nr 17 : Moduł zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Hażlach
Ulica ul. Główna 57
Nr domu 57
Miejscowosc Hażlach
Kod poczt 43-419
Wojewodztwo śląskie
Tel 033 8569555 w. 32
Fax 033 8524211
Internet www.hazlach.pl
Regon 07218247900000
E mail zp@hazlach.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2015
Wadium 20000 zł
Zaliczka Nie
Wiedza posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie, b) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu systemów finansowo-księgowych o wartości brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie.
Zdolne - 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji - 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadającą certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem w co najmniej jednym takim projekcie. - 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającą certyfikat Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. ISO 27001 lub równoważnym)
Sytuacja a) posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł, b) posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł,
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.hazlach.samorzady.pl
Spec war Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
Data skl 18/05/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57, pok. nr 5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 60
Inf dodat Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)