Portal Informacji Finansowo - Podatkowej Gminy Hażlach
Publication date | 2015-04-02 |
End date | 2015-05-18 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Hażlach |
Miejscowość | Hażlach |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 46491 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722630006, 480000008, 486100007, 488200002, 302000001, 453143004, 453100003, 453143200 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Zadanie 1 - Zakup sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej oraz agregatu prądotwórczego. Zadanie obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego, sieciowego, agregatu wraz modernizacją i adaptacją pomieszczeń: a) Serwer bazodanowy typ 1 1 szt b) Serwer aplikacji typ 2 1 szt c) System archiwizacji danych 1 szt d) System uwierzytelnienia i autoryzacji 1 szt e) Zestawy komputerowe z monitorem 10 szt f) Urządzenie peryferyjne nr 1: Router zarządzalny 1 szt g) Urządzenie peryferyjne nr 2: Szafa krosowa 42 U 1 szt h) Urządzenie peryferyjne nr 3: Klimatyzacja wraz z montażem 1 szt i) Urządzenie peryferyjne nr 4: Zasilacz awaryjny (UPS) 1 szt j) Urządzenie peryferyjne nr 5:Czytniki kodów kreskowych 6 szt k) Urządzenie peryferyjne nr 6: Agregat prądotwórczy wraz z montażem i adaptacją lokalizacji 1 szt l) Certyfikaty komunikacji serwerowej CAL 1 szt m) Adaptacja serwerowni 1 szt n) Promocja 1 szt o) Wymiana sieci LAN i zasilania dedykowanego 230V 1 szt 3.2.2. Zadanie 2 - Zakup licencji i wdrożenie Portalu Informacji Finansowo- Podatkowej (w skrócie PIFP) - front i back-office. Zadanie obejmuje dostawę licencjonowanych licencji wraz z szkoleniami i wdrożeniem: a) Aplikacja nr 1:Portal Sprawozdawczości finansowej 1szt b) Aplikacja nr 2: System elektronicznych usług publicznych e-Urząd jako system informacji o podatkach, opłatach z wyszukiwarka budżetową 1 szt c) Aplikacja nr 3: System informacji przestrzennej wraz z modułem integracji z aplikacjami dziedzinowymi 1 szt d) Aplikacja nr 4: System do obsługi systemu odpadów komunalnych 2 szt e) Aplikacja nr 5: Repozytorium dokumentów dziedzinowych wraz z analitycznym systemem informowania kierownictwa 1 szt f) Aplikacja nr 6: System do projektowania budżetu 2 szt g) Aplikacja nr 7: Rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych 10 szt h) Aplikacja nr 8: Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar 1 szt i) Aplikacja nr 9 : Podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość wraz z modułami obsługi kodów kreskowych, współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt j) Aplikacja nr 10: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych wymiar 1 szt k) Aplikacja nr 11: Podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt l) Aplikacja nr 12: Podatek od środków transportowych (wymiar i księgowość) wraz z modułami współpracy z systemem finansowo księgowym, obsługi płatności masowych oraz obsługą płatności kartami 1 szt m) Aplikacja nr 13: Księgowość analityczna dochodów niepodatkowych 3 szt n) Aplikacja nr 14: System fakturowania 3 szt o) Aplikacja nr 15: System rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych - moduł obsługi kodów kreskowych 2 szt p) Aplikacja nr 16: Moduł do rozliczeń zwrotu podatku akcyzowego 2 szt q) Aplikacja nr 17 : Moduł zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 1 szt |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Hażlach |
Ulica | ul. Główna 57 |
Nr domu | 57 |
Miejscowosc | Hażlach |
Kod poczt | 43-419 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 033 8569555 w. 32 |
Fax | 033 8524211 |
Internet | www.hazlach.pl |
Regon | 07218247900000 |
E mail | zp@hazlach.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2015 |
Wadium | 20000 zł |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie, b) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu systemów finansowo-księgowych o wartości brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie. |
Zdolne | - 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji - 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadającą certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem w co najmniej jednym takim projekcie. - 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającą certyfikat Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. ISO 27001 lub równoważnym) |
Sytuacja | a) posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł, b) posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.hazlach.samorzady.pl |
Spec war | Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57 |
Data skl | 18/05/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57, pok. nr 5 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 60 |
Inf dodat | Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych |
Czy uniewaznienie | Nie |