dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw.
Publication date | 2015-04-02 |
End date | 2015-04-10 10:00:00 |
Instytucja | Izba Celna w Katowicach |
Miejscowość | Katowice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 74058 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301210003, 503132004, 503131003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa 6 szt. kserokopiarek wraz z serwisem w zakresie konserwacji i napraw. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Izba Celna w Katowicach (Katowice ul. Słoneczna 34) 6 szt. kserokopiarek spełniających n/wym. minimalne wymagania: 1) Tryb kopiowania - czarno biały 2) Rozdzielczość - minimum 600 x 600 dpi (kopia) 3) Kopiowanie - w trybie duplex 4) Prędkość kopiowania - tryb cz.-b. str./minimum (A4) - minimum 30 kopii 5) Format papieru - A4 6) Podajnik automatyczny 7) Podajnik boczny - (ręczny) na minimum 50 arkuszy A4 8) Pojemność kasety - minimum 500 arkuszy 9) Możliwość wielokrotnego kopiowania 10) Kopiowanie ciągłe max. 999 kopii 11) Funkcja - sortowania 12) Funkcja - skanuje raz, kopiuje wiele razy 13) Zasilanie sieciowe 220 - 240V, 50/60Hz UWAGA: Dokumenty będą w większości pojedyncze, będą też takie, które będą zszyte bez możliwości rozszycia. Wobec powyższego będzie konieczność wykonywania kopii przy otwartej pokrywie. Szacunkowa ilość dokumentów kserowanych przy otwartej pokrywie wynosi około 5%. Jakość dokumentów jest różna, występują dokumenty pozaginane, pozszywane, o różnej gramaturze papieru. Szacowana ilość nietypowych dokumentów wynosi: - dokumenty pozszywane 5% - dokumenty pozagniatane 20% - o różnej grubości papieru 5% Wobec powyższego wskazany jest podajnik papieru tzw. jednoprzebiegowy (dokument przechodzi tylko raz bez obracania wykonując kopię dwustronną), co zabezpieczy dokumenty przed zniszczeniem oraz awarią kserokopiarki. Przewidywana szacunkowa ilość kopii jaką Zamawiający zamierza wykonać w czasie trwania umowy wynosi 1 000 000 kopii. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia/zmniejszenia ilości wykonanych kopii w ramach kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia. Szacunkowa ilość kopii stanowiąca składnik wyliczenia ceny oferty posłuży Zamawiającemu jedynie w celu porównania złożonych ofert. 1. Obowiązki Wykonawcy wobec kserokopiarek dzierżawionych: 1) utrzymanie kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, 2) dokonywanie wszelkich napraw i konserwacji na każde zlecenie Zamawiającego, 3) założenia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego kart serwisowych oddzielnie dla każdej kserokopiarki. Karty w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu pozostają u Zamawiającego (w miejscu użytkowania), 4) comiesięczne podawanie odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów, 5) zapewnienie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy, bębnów) dedykowanych do danej kserokopiarki. 6) zapewnienie ciągłości dostaw papieru kserograficznego. Papier kserograficzny do wszystkich kserokopiarek będzie dostarczał Wykonawca, 7) wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarek wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, 8) każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 9) w przypadku gdy Wykonawca wycofa kserokopiarkę to niezwłocznie, w to miejsce, do czasu zakończenia umowy zapewni kserokopiarkę o nie gorszych parametrach na warunkach zadeklarowanych w przetargu. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie faktur VAT, 2) podstawą do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie suma wykonanych w danym miesiącu ilości kopii na kserokopiarkach objętych przedmiotem zamówienia, 3) wynagrodzenie Wykonawcy za realizowanie przedmiotu umowy będzie iloczynem liczby wykonanych kopii z poszczególnych kserokopiarek i ceny jednostkowej za wykonaną kopię zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie cenowej złożonej w niniejszym postępowaniu, Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Izba Celna w Katowicach |
Ulica | ul. Słoneczna 34 |
Nr domu | 34 |
Miejscowosc | Katowice |
Kod poczt | 40-136 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 3587161 |
Fax | 32 3587204 |
Internet | www.katowice.ic.gov.pl |
Regon | 27050308000000 |
E mail | renata.pawlik@kat.mofnet.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2015 |
Wadium | wadium nie pobiera sie |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia). |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia). |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia). |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej kserokopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiany osób wyznaczonych do współpracy w ramach realizacji niniejszej umowy |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.katowice.ic.gov.pl |
Spec war | 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34 |
Data skl | 10/04/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze - parter. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |