DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Publication date 2015-04-02
End date 2015-04-13 10:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74468 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302370009, 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania tj:

L.p. Nazwa sprzętu J.m. Ilość
I. KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 1 szt. 1
II. KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 2 szt. 1
III. Pendrive 32 GB USB 3.0 szt. 1
IV. Ramka na dysk 3,5 do zatoki 5,25 szt. 1
V. Kabel DV/ FIREWIRE 6/4 szt. 1
VI. OPROGRAMOWANIE Adobe CC PL szt. 1

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy.
5. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z normami i oznakowany znakiem CE.
6. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
7. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami licencyjnymi.
8. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowo-jakościowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty licencyjne.
9. Instrukcje użytkownika i karty techniczne muszą być sporządzone w języku polskim.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.
11. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt
i oprogramowanie wynosi 24 miesiące.
12. Warunki gwarancji na dostawę sprzętu komputerowego zostały określone we wzorze umowy.
13. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru.
14. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 SIWZ
15. Formularz asortymentowo-cenowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26
ust. 3 ustawy Pzp.
16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt
o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne powinien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego.
17. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone
w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) lub posiadać lepsze parametry.
18. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Ulica pl. Polski 3/4
Nr domu 3/4
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-156
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3438031 w. 233
Fax 071 3431558
Internet www.asp.wroc.pl
Regon 00027581400000
E mail ldo@asp.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań. Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz oferty - (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Formularz asortymentowo-cenowy - (załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (w formie oryginału) - o ile dotyczy. 4) Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Oferowana dodatkowa gwarancja tj. powyżej minimalnych 24 miesięcy wymaganych przez Zamawiającego
Kryt 2p 9
Spec www www.asp.wroc.pl
Spec war Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pok. 217, II piętro
Data skl 13/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)