Dostawa i wdrożenie systemu planowania czasu pracy wraz z integracją z systemem Simple.ERP, dostawa serwera aplikacji wraz z podzespołami, systemu Axence nVvision Pro i aplikacji serwera oraz sprzętu komputerowego.

Publication date 2015-04-02
End date 2015-04-17 11:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74512 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 722620009, 722630006, 722670004, 722680001, 796320003, 302000001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania kod główny CPV 48.00.00.00-8, 72.26.20.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4, 72.26.80.00-1, 79.63.20.00-3, 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5

Zadanie nr 1 - dostawa i wdrożenie systemu planowania czasu pracy wraz z integracją z systemem Simple.ERP oraz dostawa serwera aplikacji wraz z podzespołami

Zadanie nr 2 - dostawa i wdrożenie systemu Axence nVvision Pro oraz dostawa serwera apli-kacji

Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu - stanowiska komputerowe, drukarki sieciowe, drukarki kodów kreskowych

Szczegółowy opis, ilość i wymagania, co do przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ - załączniki.

Opis

Zadanie nr 1 - dostawa i wdrożenie systemu planowania czasu pracy wraz z integracją z systemem Simple.ERP oraz dostawa serwera aplikacji wraz z podzespołamiZadanie nr 2 - dostawa i wdrożenie systemu Axence nVvision Pro oraz dostawa serwera apli-kacjiZadanie nr 3 - dostawa sprzętu - stanowiska komputerowe, drukarki sieciowe, drukarki kodów kreskowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Ulica ul. Młyńska 10
Nr domu 10
Miejscowosc Nowy Sącz
Kod poczt 33-300
Wojewodztwo małopolskie
Tel (018) 44388-77; 443-66-35
Fax (018) 4438540; 443-86-01
Internet www.szpitalnowysacz.pl
Regon 00030643700000
E mail sns@pro.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 6. Ogólna kwota wadium wniesionego w postępowaniu wynosi: nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Wykonanie/wykonywanie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. -nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. -w przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić 1 dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta. Wykazaną dostawę należy potwierdzić dowodem stwierdzającym, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Potencjal Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Katalogi zaoferowanego sprzętu/urządzeń/programu w celu sprawdzenia zgodności parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalnowysacz.pl
Spec war Odebrać w zespole ds. zamówień publicznych Dział Administracyjno - Techniczny, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena 10zł.
Data skl 17/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)