Założenie systemu monitoringu obiektów DPS w Chlebnie
Publication date | 2015-04-03 |
End date | 2015-04-14 10:00:00 |
Instytucja | Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile |
Miejscowość | Piła |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 47469 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 323000006, 386516009, 453100003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie pn: Założenie systemu monitoringu obiektów DPS w Chlebnie. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń oraz budowę instalacji monitoringu w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie, w tym rozprowadzenie okablowania wewnątrz budynków, montaż kamer na elewacjach budynków oraz pozostałych urządzeń systemu, uruchomienie systemu, konfiguracja, szkolenie pracowników Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie. Zamówienie nie obejmuje konserwacji i serwisu systemu. 2. Dom Pomocy Społecznej w Chlebnie przeznaczony jest dla osób dorosłych (kobiet) niepełnosprawnych intelektualnie , ma charakter stacjonarny zapewniający całodobową opiekę i posiada 80 miejsc. Budynki Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie są zaliczane do grupy 113 - budynki zbiorowego zamieszkania, wchodzących w skład działu 11 - budownictwo mieszkaniowe. 3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) montaż listew instalacyjnych, 2) układanie przewodów w listwach instalacyjnych, 3) podłączenie przewodów, sprawdzenie obwodów, próby i pomiary, 4) doprowadzenie obwodów zasilania do urządzeń, 5) doprowadzenie zasilania do szafy serwera video z tablicy elektrycznej, 6) montaż szafki serwera video wyposażonej w urządzenia do zasilania i rejestracji obrazu, 7) montaż kamer wizyjnych na elewacjach budynków, 8) montaż zestawu do transmisji obrazu drogą radiową pomiędzy budynkami, 9) montaż zasilaczy POE dla kamer oddalonych. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania rozwiązania spełniającego wymogi określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty karty katalogowe oferowanych urządzeń. 6. Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta jednak nie może być ona krótsza niż 24 miesiące. 7. Ze względu na to, że prace będą się odbywały w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac: - stały nadzór prowadzonych prac, - Zamawiający wymaga prowadzenia prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektów, - należy bezwzględnie utrzymywać drożność komunikacyjną korytarzy i klatek schodowych, - należy zabezpieczyć folią sprzęt stanowiący własność Domu, - należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt elektryczny przed dostępem osób niepowołanych, - należy wycinać otwory w sposób bezpyłowy, - po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynków i jego wyposażenia należy doprowadzić do stanu pierwotnego, - każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren robót. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi pracami. 8. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który z ramienia Wykonawcy będzie nadzorował realizację robót. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując zamówienie brał pod uwagę charakter obiektu jakim jest Dom Pomocy Społecznej w Chlebnie (pkt. 3.2 SIWZ). 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 11. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 4 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile |
Ulica | al. Niepodległości 33/35 |
Nr domu | 33/35 |
Miejscowosc | Piła |
Kod poczt | 64-920 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 67 2109442 |
Fax | 067 2109332 |
Internet | www.powiat.pila.pl |
Regon | 57079948000000 |
E mail | zampub@powiat.pila.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 60 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem co najmniej pięciu kamer składających się na system monitoringu |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1. Karty katalogowe oferowanych urządzeń. |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony Formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiana kierownika budowy następuje na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji na wykonaną instalację i okres rękojmi za wady |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.bip.powiat.pila.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 314 |
Data skl | 14/04/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |