Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem oraz świadczenie usługi dostępu do internetu, w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Sośnicowice

Publication date 2015-04-03
End date 2015-04-10 11:30:00
Instytucja Gmina Sośnicowice
Miejscowość Sośnicowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76204 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008, 302374106, 302374601, 487610000, 724000004, 665100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest 1) dostawa i instalacja a) zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk b) zestawów komputerowych dla jednostki podległej (Biblioteki) - 10 sztuk c) laptopa dla jednostki podległej (Biblioteki) - 1 sztuka d) ultrabooka dla koordynatora projektu - 1 sztuka e) drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych dla jednostki podległej (Biblioteki) - 4 sztuki f) drukarek laserowych, kolorowych, sieciowych dla jednostki podległej (Biblioteki) - 2 sztuki g) drukarek atramentowych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk h) systemów operacyjnych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk i) systemów operacyjnych dla jednostki podległej (Biblioteki) - 11 sztuk j) systemu operacyjnego dla koordynatora projektu - 1 sztuka k) programu antywirusowego dla gospodarstw domowych - 15 sztuk l) programu antywirusowego dla jednostki podległej (Biblioteki) - 11 sztuk m) programu antywirusowego dla koordynatora projektu - 1 sztuka n) projektora multimedialnego dla jednostki podległej (Biblioteki) - 1 sztuka o) laptopów dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuk p) systemów operacyjnych dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuk q) pakietów biurowych dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuki r) drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej dla Szkoły Podstawowej - 1 sztuka s) projektora multimedialnego dla Szkoły Podstawowej - 1 sztuka 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego do 31.12.2015r 3) Świadczenie usługi dostępu do internetu dla 15 gospodarstw domowych i jednostki podległej zamawiającemu (Biblioteki) do 31.12.2015r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sośnicowice
Ulica Rynek 19
Nr domu 19
Miejscowosc Sośnicowice
Kod poczt 44-153
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2387191 w. 330
Fax 032 2387550
Internet http://sosnicowice.i-gmina.pl/
Regon 00053994000000
E mail um@sosnicowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ w formie i na warunkach określonych w ustawie PZP
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie głównych dostaw o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda w zakresie dostawy i instalacji sprzętu komputerowego i oprogramowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
Potencjal Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
Zdolne Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
Sytuacja 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, przedkłada powyższy dokument dotyczący tego podmiotu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: a) Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia: - gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw lub realizacji usług
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość gwarancji na sprzęt komputerowy
Kryt 2p 10
Spec www http://sosnicowice.i-gmina.pl/article/zp-slash-6-slash-2015
Spec war Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, pok. nr 15.
Data skl 10/04/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Urząd Miejski w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, pokój nr 9 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)