Stworzenie miejsca rekreacji dla żeglarzy przy przystani jachtowej w Porcie Morskim Darłowo

Publication date 2015-04-07
End date 2015-04-22 10:30:00
Instytucja Zarząd Portu Morskiego Darłowo
Miejscowość Darłowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble ogrodowe,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47807 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 452113208, 452000009, 450000007, 452232101, 452232204, 452232001, 452625006, 773100006, 391420009, 391511006, 349284806, 349283207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest zagospodarowanie działki 91/67 obręb 3 miasta Darłowo oraz zamontowanie na istniejących pomostach pływających ochraniaczy. W zakres zagospodarowania działki 91/67 obręb 3 miasta Darłowo wchodzi:
1. Budowa dwóch wiat rekreacyjnych o pow. zabudowy 25 m2 każda, zbliżonych do siebie wysuniętymi dachami umieszczonymi na wspólnym podeście. Wiaty posadowione na stopach i ławach fundamentowych, konstrukcja stalowa, krycie dachu blachą trapezową z attyką, ściany wiaty obłożone elementami ażurowymi drewnianymi mocowanymi do słupów konstrukcyjnych. Pod obrębem dachu wykonany zostanie taras z desek kompozytowych w kolorze naturalnego drewna na legarach i bloczkach betonowych posadowionych na warstwie chudego betonu.
2. Budowa murowanego grilla wraz z wędzarnią wykonanego z cegły klinkierowej licowej, kolor grafitowy.
3. Wyposażenie wiaty składać się będzie z 8 kpl. ław i ławek biesiadnych drewnianych. Ława i ławki wykonane z drewna liściastego szlifowanego o grubości blatów i siedzisk co najmniej 50 mm, dwukrotnie impregnowane, bejcowane na kolor uzgodniony z Zamawiającym. Szerokość blatu stołu około 90 cm, szerokość siedziska ławki około 30 cm. Długość kompletu ok. 200 cm. Ławki z oparciem.
4. Wykonanie utwardzenia terenu wokół wiaty ze żwiru (klińca) oraz ułożenia nawierzchni trawiastej na pozostałej części działki.
5. Wykonanie nasadzeń wokół działki krzewami dzikiej róży.
6. Budowa ogniska z kamienia polnego wraz z montażem 6 szt. siedzisk wokół niego. Siedziska wykonane z połowy bala drewna o średnicy co najmniej 30 cm, dwukrotnie impregnowane, bejcowane na kolor uzgodniony z Zamawiającym. Nogi wykonane także z bali. Długość siedziska ok. 200 cm.
7. Dostawa i montaż elementów małej architektura w postaci stojaków rowerowych, kosza na śmieci.
Dodatkowo przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na istniejących pomostach pływających ochraniaczy w ilości około 408 mb wykonanych z PCV o profilu P, kolor biały zamontowanych na dwóch głównych pomostach pływających oraz pięciu odnogach cumowniczych. Po stronie wykonawcy należy wybór sposobu montażu ochraniaczy do istniejących pomostów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- pełną obsługę geodezyjną przez geodetę posiadającego uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji,
- po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej, zatwierdzonej przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót zwartych na stronie internetowej www.port.darlowo.pl w zakładce ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Portu Morskiego Darłowo
Ulica ul. Wilków Morskich
Miejscowosc Darłowo
Kod poczt 76-153
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 94 314 51 85
Fax 94 314 51 85
Internet www.port.darlowo.pl
Regon 33105172200000
E mail dyrektor@port.darlowo.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 03/06/2015
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 8566 0003 0100 3708 2000 0001 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: (1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie; (3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w zakresie o jakim mowa w 10.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia; (4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, podmiot ten winien brać udział w realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz weryfikacji braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Wiedza Nie dotyczy
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Kierownik budowy (jedna osoba). Uprawnienia budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - doświadczenie min. 2 lata od chwili uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz weryfikacji braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu: 1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, w tym m.in.: - wystąpienie robót dodatkowych lub zamiennych nie wynikających z projektu budowlano-wykonawczego, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość ich wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, potwierdzone przez instytucje właściwe w/w. zakresie, - wystąpienie niekorzystnych warunków gruntowych (np. wysoki poziom wód gruntowych) uniemożliwiających wykonywanie robót, zarówno istniejących przed podpisaniem umowy, a nieznanych stronom, jak i takich, które mogą wystąpić po podpisaniu umowy, - wystąpienie okoliczności prawno - budowlanych wymagających wstrzymania robót, - przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, - zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, - zmiany przepisów dot. obowiązujących stawek podatku VAT. W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od postanowień wymienionych powyżej, Strony dopuszczają możliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z póżn. zm.) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 10
Spec www www.port.darlowo.pl w zakładce Ogłoszenia
Spec war www.port.darlowo.pl w zakładce Ogłoszenia
Data skl 22/04/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Zarząd Portu Morskiego Darłowo Sp. z o.o. ul. Józefa Conrada 27, 76-150 Darłowo
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie będzie finansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 5 turystyka, kultura i rewitalizacja, Działanie 5.1 Infrastruktura turystyczna, Poddziałanie 5.1.1 Infrastruktura turystyki
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)