Zakup usług dostępu do sieci Internet

Publication date 2015-04-07
End date 2015-04-15 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47889 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup usług dostępu do sieci Internet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica ul. Postępu 21
Nr domu 21
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-676
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 2204801
Fax 22 2204899
Internet www.gitd.gov.pl
Regon 01742760400000
E mail zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: usługę telekomunikacyjną polegającą na zapewnianiu dostępu do Internetu o gwarantowanej przepustowości symetrycznej nie niższej niż 20Mb/s przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Wykonawca może się wykazać również wykonywanymi zamówieniami, o ile zamówienie to wykonuje od co najmniej 12 miesięcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., 2) formularz cenowy sporządzony wg wzoru OF.1, 3) oświadczenie braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1., 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2., 5) wykaz wykonywanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP.3. 8) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. 9) dowody potwierdzające należyte wykonanie usług. 10) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 10
Spec www www.gitd.gov.pl
Spec war Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
Data skl 15/04/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot Umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację świadczenia dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy stosownie do czasu trwania Siły Wyższej; b) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów; c) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań abonamentowych lub technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań Zamawiającego oraz terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia; d) zmiany lokalizacji komórki organizacyjnej Zamawiającego - dopuszcza się zmianę miejsca świadczenia usługi. 2. Zamawiający zastrzega zmianę terminów wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2 Umowy w przypadku niepodpisania Umowy z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie co najmniej 7 dni przed terminem, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień Umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia podstawy, poinformowania o tym fakcie drugiej strony i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wadium Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)