Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
|
Ulica |
ul. Postępu 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-676
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 2204801
|
Fax |
22 2204899
|
Internet |
www.gitd.gov.pl
|
Regon |
01742760400000
|
E mail |
zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: usługę telekomunikacyjną polegającą na zapewnianiu dostępu do Internetu o gwarantowanej przepustowości symetrycznej nie niższej niż 20Mb/s przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Wykonawca może się wykazać również wykonywanymi zamówieniami, o ile zamówienie to wykonuje od co najmniej 12 miesięcy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.,
2) formularz cenowy sporządzony wg wzoru OF.1,
3) oświadczenie braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1.,
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2.,
5) wykaz wykonywanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3.
6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP.3.
8) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
9) dowody potwierdzające należyte wykonanie usług.
10) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas usunięcia awarii
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.gitd.gov.pl
|
Spec war |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
|
Data skl |
15/04/2015
|
Godz skl |
13:00
|
Miejsce |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. Nr 648 (Kancelaria)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot Umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację świadczenia dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy stosownie do czasu trwania Siły Wyższej;
b) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów;
c) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań abonamentowych lub technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań Zamawiającego oraz terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia;
d) zmiany lokalizacji komórki organizacyjnej Zamawiającego - dopuszcza się zmianę miejsca świadczenia usługi.
2. Zamawiający zastrzega zmianę terminów wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2 Umowy w przypadku niepodpisania Umowy z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie co najmniej 7 dni przed terminem, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 2.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień Umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia zaistnienia podstawy, poinformowania o tym fakcie drugiej strony i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Wadium |
Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
|