Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Rymanów w 2015 r.

Publication date 2015-04-07
End date 2015-04-15 09:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Rymanów
Miejscowość Rymanów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76548 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 180000009, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP.
I. Wykonanie zamówienia podlega niżej wymienionym uregulowaniom:
1. Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r., oraz wytycznych DGLP i RDLP w Poznaniu, dotyczących odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych i administracyjnych.
2. Protokół dodatkowy nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowego Układu Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawarty dnia 25 listopada 2014r. w Warszawie.
3. Załącznik do notatki służbowej z dnia 04 lutego 2015r., -Rekomendacje realizacyjne w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP- załącznik nr 9 do SIWZ.
4. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów mundurów leśnika, załącznik nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Przedstawione w SIWZ i załącznikach wymagania, są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne pisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zakres odzieży i ochronników bhp dla leśnych służb terenowych
i pracowników inżynieryjno - technicznych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Ilości rozmiarów towaru będącego przedmiotem zamówienia dla odzieży i obuwia ( załącznik nr 5 do SIWZ) zostaną ustalone po podpisaniu Umowy z Wykonawcą, oraz dostarczeniu pełnej -rozmiarówki- odzieży i obuwia do siedziby Zamawiającego i celu dokonania przymiarki i ustalenia właściwej ilości rozmiarów dla poszczególnych sortymentów.
2. Dostawy elementów przedmiotu zamówienia będą realizowane wg. potrzeb Zamawiającego, na koszt dostawcy na podstawie zamówienia pisemnego, pocztą elektroniczną - nie częściej niż 1 raz w miesiącu - do Siedziby Zamawiającego lub będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie upoważnienia.
3. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie ważnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego.
4. Termin płatności: do 21 dni od daty wystawienia faktury,
5. Nie przewiduje się zaliczek na poczet towarów,
6. Forma zapłaty - jak w projekcie umowy,
7. Wykonawca zapewni minimalnie 12 miesięczną (liczoną od daty wystawienia faktury za dostarczony towar) gwarancję jakości na towar,
8. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na odzież BHP szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Rymanów
Ulica ul. Dworska 38
Nr domu 38
Miejscowosc Rymanów
Kod poczt 38-480
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 13 4344270
Fax 13 4344272
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
Regon 37001454400000
E mail rymanow@krosno.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający, w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, jeżeli zaistnieje konieczność ich wykonania i możliwość ich finansowania.
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający odstępuje od żądania wpłaty wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; na wykonaniu co najmniej 3 dostaw o podobnym zakresie: o wartości brutto 80 000,00 PLN każda, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu zrealizowanych usług stanowiącego załącznik do oferty oraz dokumentu potwierdzającego, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wykazać spełnienie tego warunku łącznie.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca byłby zobowiązany wykazać w szczególny sposób. Zamawiający za wystarczające spełnienie warunku uzna oświadczenie wykonawcy, potwierdzające posiadanie potencjału technicznego.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez : Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 80.000,00 PLN. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia określonego jak termin składania ofert. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciem postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 80.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie realizacji umowy lub pisemnego zobowiązania do uzyskania takiej polisy przed podpisaniem umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wykazać spełnienie tego warunku łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy na dowolnym wzorze, potwierdzające posiadanie stosownego potencjału technicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy: 1) Zmiany Umowy, określone w niniejszym punkcie, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2) W przypadku konieczności powierzenia podwykonawcy innej części prac niż wskazana w ofercie, lub konieczność zaangażowania nowego podwykonawcy, Wykonawca pisemnie zawiadomi o tym Zamawiającego na co najmniej 7 dni przed powierzeniem danemu podwykonawcy prac do wykonania. Do pisemnego zawiadomienia Wykonawca dołączy stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osoby, które będą faktycznie wykonywać dane prace, jeśli określone kwalifikacje są wymagane, w szczególności jeśli były one wymagane w SIWZ. Jeżeli podwykonawca dedykowany dla realizacji jakiejś części zamówienia winien był posiadać - zgodnie z SIWZ i ze złożoną ofertą - określone kwalifikacje, wówczas Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i akceptacji (bądź jej odmowy) danego podwykonawcy w tym zakresie. W przypadku jeżeli Zamawiający nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń co do proponowanego podwykonawcy w ciągu 6 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, uważa się że wyraża zgodę na powierzenie danego zakresu prac temu podwykonawcy. 3) W razie zmiany obowiązujących przepisów prawa lub decyzji administracyjnych lub decyzji organów mających prawo do wydawania decyzji lub zarządzeń w odniesieniu do zakresu lub sposobu wykonywania zadań ustawowo ciążących na Zamawiającym, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na realizację Umowy, Strony zobowiązują się do odpowiedniego dostosowania treści Umowy do zaistniałych zmian w sposób umożliwiający realizację Umowy zgodnie obowiązującymi przepisami prawa i zasadami prowadzenia gospodarki leśnej. Postanowienie niniejsze nie narusza art. 140 ust. 3 i art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
Spec war Nadleśnictwo Rymanów, ul. Dworska 38, 38-480 Rymanów
Data skl 15/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 12 (Sekretariat). Nadleśnictwo Rymanów, ul. Dworska 38, 38-480 Rymanów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)