Rewitalizacja Miasta Świecie etap II, III i IV

Publication date 2015-04-07
End date 2015-04-27 09:00:00
Instytucja Gmina Świecie
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Infrastruktura komunikacyjna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76616 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 325710006, 452313008, 452314009, 452331402, 452312203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja miasta Świecie etap II, III i IV w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót:
a) roboty rozbiórkowe dotyczące nawierzchni i uzdatniania nawierzchni:
- rozebranie krawężników bet. na ławie bet. w ilości 1.342,30 m:
w tym etap II - 674,00 m
w tym etap III - 487,00 m
w tym etap IV - 181,30 m
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej w ilości 3.168,70 m2:
w tym etap II - 1.666,60 m2
w tym etap III - 1.127,10 m2
w tym etap IV - 375,00 m2
- rozebranie nawierzchni asfaltowej i istniejącego bruku w ilości 4.822,90 m2:
w tym etap II - 2.406,60 m2
w tym etap III - 1.725,30 m2
w tym etap - IV - 691,00 m2
b) nowe nawierzchnie na ulicach i drogach
- nawierzchnie z kostki paryskiej ciętej układanej rzędowo w ilości 4.697,20m2:
w tym etap II - 2.324,10 m2
w tym etap III - 1.723,80 m2
w tym etap IV - 649,30 m2
- nawierzchnie ciągów pieszych z płyt granitowych w ilości 1.835,05 m2
w tym etap II - 961,10 m2
w tym etap III - 603,70 m2
w tym etap IV - 270,25 m2
- nawierzchnie chodników z kostki granitowej w ilości 1.458,74 m2:
w tym etap II - 787,94 m2
w tym etap III - 524,90 m2
w tym etap IV - 145,90 m2
- ustawienie krawężników granitowych w ilości 1.342,30 mb, w tym krawężniki granitowe typu gazonowego 305,40 mb:
w tym etap II - 674,00 mb
w tym etap III - 487,00 mb
w tym etap IV - 181,30 mb
c) elementy wyposażenia przestrzeni publicznych polegające na:
- dostawie i montażu 24 koszy, 44 znaków i słupków:
w tym etap II - 12 koszy, 11 znaków i słupków
w tym etap III - 8 koszy, 20 znaków i słupków
w tym etap IV - 4 kosz, 13 znaków i słupków
d) kanalizacji deszczowej o średnicach:
- fi 500 długości 340,00 m
w tym etap II - 186,00 m
w tym etap III - 154,00 m
- fi 315 długości 134,00 m
w tym etap II - 134,00 m
- fi 250 długości 174,50 m
w tym etap III - 86,50 m
w tym etap IV - 88,00 m
- fi 160 długości 528,00 m
w tym etap II - 235,50 m
w tym etap III - 258,00 m
w tym etap IV - 87,50 m
e) przebudowa przyłączy gazowych 38,00 przyłączy
w tym etap II - 18,00 przyłączy
w tym etap III - 14,00 przyłączy
w tym etap IV - 6,00 przyłączy
f) instalacje elektryczne zasilające i oświetlenie:
- demontaż istniejących słupów i opraw 35,00 kpl
w tym etap II - 24,00 kpl
w tym etap III - 6,00 kpl
w tym etap IV - 5,00 kpl
- montaż latarni żeliwnych wraz z rozprowadzeniem kabli 47,00 kpl
w tym etap II - 24,00 kpl
w tym etap III - 17,00 kpl
w tym etap IV - 6,00 kpl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Świecie
Ulica ul. Wojska Polskiego 124
Nr domu 124
Miejscowosc Świecie
Kod poczt 86-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 333 23 10
Fax 52 333 23 51
Internet www.swiecie.eu
Regon 00052518000000
E mail urzad.miejski@swiecie.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2017
Wadium 200.000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Wykonawca wykaże prawidłowo wykonane (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 roboty drogowej polegającej na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni z kostki granitowej. kostki paryskiej, płyt granitowych o łącznej powierzchni 2000 m2 1 roboty budowlanej polegającej na budowie (przebudowie) kanalizacji deszczowej (lub sanitarnej) o długości 550 m 1 roboty budowlanej polegającej na budowie (przebudowie) oświetlenia ulicznego min 24 latarnie wraz z okablowaniem wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza wykazanie się wykonaniem robót budowlanych obejmujących kilka ww. branż pod warunkiem spełnienia wymagań dotyczących wartości robót w poszczególnych branżach. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
Potencjal Wykonawca wykaże dysponowanie narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: koparka samojezdna na kołach lub na gąsienicach wraz z zestawem samochodowym do jej przewozu - 1 szt., równiarka samojezdna - 1 szt., żuraw samochodowy - 1 szt., walec gładki wibracyjny - 1 szt., walec ogumiony - 1 szt., zagęszczarki Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
Zdolne Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: 1 kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń i 3 - letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy, 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wod - kan, 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektroenergetycznych Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
Sytuacja a) Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł b) Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 2.000.000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - oryginał / 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - Załącznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru, c) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), e) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, h) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. j) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., l) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, m) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót, n) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, o) wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót, p) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, r) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6) Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www bip.swiecie.eu
Spec war Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 30
Data skl 27/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (I piętro) w sekretariacie.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 kwietnia 2015 r. o godz. 10:00 w sali nr 04 budynku Wydziału Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)