Modernizacja 30 szt. komputerów przenośnych TOSHIBA SATELLITE C850-177 użytkowanych przez uczestników projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych Ostrowa Wielkopolskiego oraz Powiatu Ostrowskiego finansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z publicznych środków krajowych, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Osi Priorytetowej VIII Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Publication date 2015-04-09
End date 2015-04-17 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80166 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302372300, 302372805
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja 30 szt. komputerów przenośnych TOSHIBA SATELLITE C850-177 użytkowanych przez uczestników projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych Ostrowa Wielkopolskiego oraz Powiatu Ostrowskiego finansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z publicznych środków krajowych, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Osi Priorytetowej VIII Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. dostawę i montaż dodatkowej pamięci operacyjnej RAM - 8 GB w postaci 1 kości; zakupiona pamięć musi być kompatybilna i działać jednocześnie z pamięcią zainstalowaną w komputerze o pojemności 2 GB o oznaczeniu M471B5773CHS-CK0,
2. dostawę i montaż baterii o ilości ogniw nie mniejszej niż 9 sztuk o łącznej pojemności nie mniejszej niż 6300 mAh.
II. Inne wymagania:
1. Sprzęt zamontowany w trakcie modernizacji w komputerach przenośnych TOSHIBA SATELLITE C850-177 musi być nowy i działać poprawnie.
2. Montaż ww. sprzętu ma być dokonany w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim w terminie uzgodnionym przez zamawiającego z wybranym wykonawcą.
3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Ulica Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
Nr domu 18
Miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Kod poczt 63-400
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 062 5822400, 7366241
Fax 062 5918206
Internet www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Regon 00063197600000
E mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Wadium W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument wymieniony w pkt III.4.1. SIWZ na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. SIWZ może zostać złożony wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2. SIWZ potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. SIWZ dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu w ramach Działania 8.3 PO IG. b) zmiany sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii - zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, c) zmiany parametrów technicznych sprzętu, dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Pozostałe zmiany: zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np. zmiana adresu, osób do kontaktu itp.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 3
Spec www http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Spec war Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro)
Data skl 17/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu osób niepełnosprawnych Ostrowa Wielkopolskiego oraz Powiatu Ostrowskiego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)