dostawa artykułów biurowych

Publication date 2015-04-09
End date 2015-04-17 08:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80196 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301920000, 301976301, 301995005, 301992301, 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych.

Opis

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
Ulica ul. Zamiany 13
Nr domu 13
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-786
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 641-67-59
Fax 22 641-52-14
Internet www.zozursynow.pl
Regon 01718583900000
E mail biuro@zozursynow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dostaw materiałów jednorazowego użytku, każda o wartości nie mniejszej niż wartość podana poniższej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dowody (poświadczenie lub jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy), potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. Wartości dostaw: Pakiet I - 16.000,00zł Pakiet II - 25.000,00zł Pakiet III - 15.000,00zł Pakiet IV - 2.600,00zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom teletechnicznym lub test wykonany przez producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego potwierdzający wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Oferując materiał równoważny, Wykonawca zobowiązany jest załączyć raport z testów wydajnościowych wg jednej z norm ISO 19752, ISO 19898, ISO 24711, ISO 24712; b) oświadczenie Wykonawcy, że użycie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń, na które Zamawiający posiada gwarancję producenta lub sprzedawcy nie spowoduje ich utraty. b) formularz cenowy zawierający informacje ujęte w załączniku nr 1A-D do SIWZ
Inne dokumenty a) pełnomocnictwa
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie: a) zmiany okresu realizacji umowy albo terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy - w celu pełnego wykorzystania asortymentu przewidzianego w umowie, b) zmniejszenia wielkości lub zakresu zamówienia - w celu zapewnienia spójności dostaw, które zamawiający będzie realizował po wykonaniu zasadniczych części dostaw będących przedmiotem umowy, c) zmiany wielkości poszczególnych pozycji asortymentu, przy nie zwiększonym poziomie wartości umowy - w celu wykonania faktycznie zleconej ilości i rodzajów badań na analizatorze, d) uzgodnienia nowego asortymentu, zastępującego asortyment dotychczasowy, jeżeli w udokumentowany i wypróbowany sposób zostanie potwierdzona jego przydatność i zgodność z cechami asortymentu dotychczasowego, przy zachowaniu dotychczasowej ceny lub jej obniżeniu, e) zmiany wielkości ceny, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, f) zmian ustawowych w przepisach prawa podatkowego, powodujących konieczność zmiany stawek podatku dotyczącego sprzedaży towarów będących przedmiotem umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.zozursynow.pl
Spec war 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój 20.
Data skl 17/04/2015
Godz skl 08:30
Miejsce 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13 pokój 1 Sekretariat Dyrektora.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)