Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych w Poznaniu i Ustce, nr 8/MZ/PN/2015

Publication date 2015-04-10
End date 2015-04-20 11:30:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Napoje bezalkoholowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50059 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158900003, 158000006, 159800001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje 2 części postępowania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania. We wszystkich częściach zamieszczone są niezbędne informacje umożliwiające realizację zamówienia w ilościach i asortymencie wskazanym dla danej części.

Opis

Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zespołu Obiektów Olimpia i Jowisz w Poznaniu, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1;
Adresy dostaw:
a) 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8,
b) 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34.Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Morskie Uroczysko, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2;
Adres dostawy: 76-270 Ustka - Uroczysko.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-789
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Internet www.cul.com.pl
Regon 14273254600000
E mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w postępowaniu do każdej z części zamówienia odpowiednio: a) do części 1 Poznań - 4 500,00 zł b) do części 2 Ustka - 900,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) oświadczenie (lub dokumenty), że prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ; 2) oświadczenie że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom jakościowym, technicznym określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty 1) Formularz oferty (wypełniony w zależności od wyboru danej części) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz Cenowy (wypełniony w zależności od wyboru danej części) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik od nr 1a do 1b do SIWZ;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy PZP, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji - w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 do terminu określonego w § 9 ust. 1 termin realizacji umowy może zostać wydłużony do momentu wykorzystania pełnej wartości umowy - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. d) zmian cen jednostkowych w trakcie trwania umowy, jeżeli zmiana zostanie prawidłowo uzasadniona i zaakceptowana przez Zamawiającego. e) Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku urzędowej zmiany przepisów o podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www www.cul.com.pl
Spec war Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Międzyzdrojach, ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje
Data skl 20/04/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Międzyzdrojach, ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje- recepcja.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)