Publication date |
2015-04-10 |
End date |
2015-04-23 10:00:00 |
Instytucja |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu |
Miejscowość |
Radom |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
- Systemy operacyjne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
80688 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302360002, 302131006, 302130005, 302313000, 302321108, 302321500, 302320004, 302374601, 486200000, 481000004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
Ulica |
ul. Ks. Łukasika 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Radom
|
Kod poczt |
26-600
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 3639957 w. 1219
|
Fax |
048 3634873
|
Internet |
wwww.pupradom.pl
|
Regon |
67056863500000
|
E mail |
wara@praca.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości:
8 000 zł
Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto:
03 1160 2202 0000 0001 9346 5601
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie przewiduje warunku szczegółowego. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę, co najmniej 200 000,00 PLN brutto każda. Za dostawę spełniającą wymagania, Zamawiający będzie uważał bądź jednorazową (odebraną jednym protokołem odbioru) dostawę o wartości minimum 200 000,00 zł lub dostawy realizowane na podstawie jednej umowy
o wartości minimum 200 000,00 zł. z tym że czas realizacji umowy nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych (od pierwszej do ostatniej dostawy realizowanej w ramach umowy nie mogło upłynąć więcej niż 30 dni kalendarzowych).
Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, oraz złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, określających, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający za główne dostawy uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy
i doświadczenia
|
Potencjal |
Zamawiający nie przewiduje warunku szczegółowego. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie przewiduje warunku szczegółowego. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie przewiduje warunku szczegółowego. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione w załączniku 2 do SIWZ oraz
w rozdziale III SIWZ (Certyfikaty, Karty katalogowe itp.)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą
w następujących przypadkach:
-zmiany w terminach dostawy, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego.
- inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Dodatkowa przedłużona gwarancja
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
www.pupradom.pl
|
Spec war |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 139
|
Data skl |
23/04/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 137 - Kancelaria Urzędu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|