dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania
Publication date | 2015-04-10 |
End date | 2015-04-20 09:00:00 |
Instytucja | Miasto Poznań |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 81206 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 181100003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania, zgodnie z zestawieniem ilościowym i minimalnymi wymaganiami określonymi w załącznikach nr 1a (dot. części I), 1b (dot. części II), 1c (dot. części III) do wzoru umowy wraz z serwisem miarowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne, niezależne od siebie części. W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa: spodni męskich i damskich, spódnic letnich i zimowych, kurtek i spodni polowych, spodni krótkich polowych, wiatrówek letnich, swetrów służbowych, szali służbowych, czapek garnizonowych okrągłych bez galonu, czapek letnich typu sportowego z siatką i bez siatki, czapek zimowych dzianych, mundurów galowych (marynarka + spódnica), ocieplaczy polarowych. W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek uniwersalnych krótkich, bezrękawników ocieplanych, kurtek zimowych ¾, kurtek przeciwdeszczowych. W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem, koszulek polo w kolorze granatowym, krawatów tzw. bezpiecznych z gumką w kolorze czarnym (zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy). Poszczególne składniki umundurowania winny odpowiadać wzorom określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. (Dz. U. 1998 Nr 112, poz. 713 z późniejszymi zmianami). Na każdą z rzeczy stanowiącą przedmiot dostawy Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 2 lat. Dostarczanie części umundurowania będzie następowało partiami, każdorazowo na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość z wyżej wymienionych części zamówienia. Jednorazowo pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego nie przekroczy 35% wartości przedmiotu zamówienia. Termin realizacji pojedynczego zapotrzebowania wynosi 15 dni roboczych. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a (dot. części I), 8b (dot. części II), 8c (dot. części III) do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania umowy do wysokości 5% wartości zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. Miejsce wykonania zamówienia: Poznań. OpisW zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa: spodni męskich i damskich, spódnic letnich i zimowych, kurtek i spodni polowych, spodni krótkich polowych, wiatrówek letnich, swetrów służbowych, szali służbowych, czapek garnizonowych okrągłych bez galonu, czapek letnich typu sportowego z siatką i bez siatki, czapek zimowych dzianych, mundurów galowych (marynarka + spódnica), ocieplaczy polarowychW zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek uniwersalnychkrótkich, bezrękawników ocieplanych, kurtek zimowych ¾, kurtek przeciwdeszczowychW zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem, koszulek polo w kolorze granatowym, krawatów tzw. bezpiecznych z gumką w kolorze czarnym (zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto Poznań |
Ulica | Plac Kolegiacki 17 |
Nr domu | 17 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-841 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 61 8785210 |
Fax | 61 878 50 85 |
Internet | http://bip.um.poznan.pl |
Regon | 63125782200000 |
E mail | bzp@um.poznan.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2015 |
Wadium | Nie wymaga się wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. |
Wiedza | dotyczy części I Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie dostawy sortów mundurowych:spodni, kurtek, swetrów, czapek garnizonowych, mundurów galowych, ocieplaczy polarowych (polary) o łącznej wartości minimum 60 000 zł brutto. dotyczy części II Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie dostawy sortów mundurowych (kurtek) o łącznej wartości minimum 15 000 zł brutto. dotyczy części III Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie dostawy sortów mundurowych (koszul) o łącznej wartości minimum 25 000 zł brutto. |
Potencjal | Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin lub materiałów (stosownie do części, na którą składana jest oferta) z wymaganiami Zamawiającego opisanymi we wszystkich pozycjach w załącznikach do umów w kolumnie - Nazwa asortymentu, minimalne wymagania. |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Zestawienie cen jednostkowych, będące załącznikiem nr 1a (dot. części I), 1b (dot. części II), 1c (dot. części III) do wzoru umowy 3. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści, np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 60 |
Kryt 2 | Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu |
Kryt 2p | 40 |
Spec www | http://bip.poznan.pl |
Spec war | Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 145 |
Data skl | 20/04/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań, pok. 152 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |