Dostawa wyposażenia do budynku użyteczności publicznej - Centrum Tradycji i Turystyki- w ramach programu Centra tradycji i turystyki w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
Publication date | 2015-04-10 |
End date | 2015-04-20 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Kościelisko |
Miejscowość | Kościelisko |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 81382 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391000003, 391300002, 391413005, 454211531, 391130007, 391212008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia Centrum tradycji i turystyki w miejscowości Kościeli-sko, Gmina Kościelisko współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ra-mach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 Przedmiot zamówienia obejmuje : dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd. meble na wymiar - biurowe 1 kpl. krzesła konferencyjne 120 szt. stoły konferencyjne 10 szt. elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt. ławy i stoły z bali 6 kpl. kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2 meble kuchenne na wymiar 1 kpl. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż obiekt do którego należy dostarczyć poszczególne elementy zamówienia jest w trakcie realizacji, zatem dokładne terminy wykonania zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 3. Przed rozpoczęciem realizacji zmówienia wybrany wykonawca, jest zobowiązany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany do: - dokonania pomiarów z natury poszczególnych pomieszczeń, w których będzie realizowane zamówienie - przedstawienia propozycji harmonogramu realizacji zamówienia zawierający informacje o terminie dostawy i monta-żu (po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego) Wykonawca jest zobligowany do dokonania odpo-wiednich pomiarów z natury celem prawidłowego zrealizowania zamówienia. - przedłożenia do akceptacji Zamawiającego próbek, wzorników, schematów poszczególnych elementów zamówienia celem dokładnego określenia kolorystyki i sposobu wykonania 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych elementów wyposażenia obiektu, ale o parametrach fizycznych nie gor-szych niż podane w SIWZ. 5. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wyko-nawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się on niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z ew. wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiające-go; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 6. Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego działania lub brak działań także w stosunku do osób trzecich w zakresie objętym przedmiotem umowy, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej od-powiedzialności Zamawiającego 7. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażo-wych itp. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych elementów oraz za ich właściwe składowanie i zamontowanie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania pomieszczeń po zakończeniu wszystkich robót montażowych. 10. Zamawiający umożliwia Wykonawcom (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu) dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elemen-tów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania ewentualnych dodatkowych usług do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego złożenia zapytania, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewen-tualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nie-ścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 12. Zamawiający informuje, iż podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówie-nia wynikające bezpośrednio z SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia oraz koszty wszelkich prac niezbędnych do zrealizowa-nia przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji. Oznaczenie głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3 meble 39130000-2 meble biurowe 39141000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39141300-5 szafy 45421153-1 instalowanie zabudowanych mebli 39113000-7 różne siedziska i krzesła 39121200-8 stoły |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Kościelisko |
Ulica | ul. Strzelców Podhalańskich 44 |
Nr domu | 44 |
Miejscowosc | Kościelisko |
Kod poczt | 34-511 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 2079100 |
Internet | www.koscielisko.com.pl |
Regon | 49052655000000 |
E mail | przetargi@koscielisko.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/07/2015 |
Wadium | 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysią-ce złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o/Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargo-we ZP.271-23/2015 - proszę o wskazanie części zamówienia na które wnoszone jest wadium). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 kwietnia 2015 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego). 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu wa-runków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. |
Wiedza | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu wa-runków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. |
Potencjal | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu wa-runków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. |
Zdolne | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu wa-runków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu wa-runków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach: 1. W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wnio-sek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. W przypadku szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych 5. Zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego, 6. Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, 7. Opóźnienia w przygotowaniu wnętrz obiektu do monta-żu wyposażenia 8. Siły wyższej, 9. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: konieczności realizacji za-mówienia przy zastosowa-niu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przy-padku gdyby zasto-sowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; konieczno-ści zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowią-zującego prawa, 10. Wad dokumentacji jeżeli takie ujawnią się podczas realizacji zadania, pomimo dołożenia wszelkiej sta-ranności przez Zamawiającego 11. W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 12. W przypadku wystąpienia dostaw zamiennych. 13. W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiają-cego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Okres udzielonej gwarancji (ponad minimalną) |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | www.koscielisko.com.pl |
Spec war | Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11. |
Data skl | 20/04/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Centra tradycji i turystyki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013.. |
Czy uniewaznienie | Nie |