Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Ulica |
ul. Nowe Ogrody 8/12
|
Nr domu |
8/12
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-803
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
58 3236129
|
Fax |
58 3236529
|
Internet |
www.gdansk.pl
|
Regon |
00059846300000
|
E mail |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/05/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dwa zamówienia o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia, tj. usługi świadczenia asysty technicznej dla oprogramowania serwerów platformy aplikacyjnej baz danych ORACLE w wersji min. 10 G, o wartości każdego z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych )
|
Zdolne |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch usług świadczenia asysty technicznej dla oprogramowania serwerów platformy aplikacyjnej baz danych ORACLE ENTERPRISE EDITION w wersji min. 10 G, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały dla swojej ważności formy pisemnej. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach:
a) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później niż w ciągu 2 dni od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
b) zmiana płatności może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia Umowy;
c) gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) wszelkich zmian, o ile konieczność ich wprowadzania będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy pisemnie uzasadnia konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
3. Spory mogące wynikać na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Zamawiającego.
4. Umowa podlega prawu polskiemu i zgodnie z nim powinna być interpretowana. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Czas reakcji
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.gdansk.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych - ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, p. 127 (1 piętro)
|
Data skl |
21/04/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 21.04.2015 r. godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
3. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
4. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Marzena Szczepańska-Kaup, pok. 127, tel. (58) 32-36-184, faks (58) 32-36-529, e-mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
5. Sygnatura postępowania: BZP-271-021/BI/15/MSK
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|