Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Publication date 2015-04-13
End date 2015-04-23 11:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51123 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301976301, 301995005, 228500003, 301920001, 301970006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i rozmieszczeniem w magazynie według wskazań pracownika zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.
2. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia - dostawa obejmuje m.in.:
a) papier kserograficzny, ozdobny,
b) segregatory, koperty,
c) skoroszyty zwykłe, skoroszyty plastikowe,
d) teczki kopertowe, wiązane, z gumką,
e) zeszyty, notesy,
f) długopisy, cienkopisy, pióra żelowe, markery,
g) ołówki, gumki, kleje, taśmy klejące, tusze do stempli,
h) dziurkacze, zszywacze, rozszywacze, zszywki, spinacze, itp. materiały biurowe.
Zamawiający wymaga, aby dostarczany przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu.
3. Zamówione partie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczać w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie i rozmieszczenie materiałów w magazynie zamawiającego, a koszty transportu powinny być wliczone do ceny oferowanych materiałów.
4. Okres gwarancji udzielanej przez wykonawcę to minimum 12 miesięcy na materiały biurowe i papiernicze. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych materiałów biurowych i papierniczych na wolne od wad w terminie 2 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiatwodzislawski.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego (pok. 214) ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski.
Data skl 23/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-3 do Działu II SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zadanie finansowane będzie ze środków własnych zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Nie
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw dokumenty producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.), określające następujące parametry papieru: gramatura, białość, nieprzeźroczystość. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany papier w formacie A4 i A3 spełnia minimalne parametry określone przez zamawiającego w dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, pozycje 117, 118 tabeli Parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do oferty; 2) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć danej pozycji zamówionego materiału wymienionego w ofercie w pozycji 117 i 118 asortymentu, z powodu wycofania go z sieci sprzedaży po zawarciu umowy; 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć danej pozycji zamówionego materiału wymienionego w ofercie w pozycji 117 i 118 asortymentu, z powodu utrudnionego dostępu do jego nabycia na rynku, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia; 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 4) nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT - zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; 5) nastąpi przekształcenie firmy, zmiana brzmienia nazwy firmy - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. W przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w pkt 1 ppkt 1) i 2) wykonawca musi zaproponować materiał papierniczy o nie gorszych parametrach technicznych niż wymieniony w ofercie, załączyć do oferty stosowne dokumenty producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.) potwierdzające parametry papieru wymagane przez Zamawiającego: gramatura, białość, nieprzeźroczystość oraz zachować niezmienną cenę jednostkową w stosunku do treści oferty. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)