Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na Oddział Przedszkolny w budynku Gminnego Przedszkola w Małym Rudniku

Publication date 2015-04-13
End date 2015-04-28 10:00:00
Instytucja Gminne Przedszkole w Małym Rudniku
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82446 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451113001, 452610004, 454200007, 452623114, 452625202, 454421008, 454500006, 454430004, 390000002, 391410002, 391500008, 453110000, 453121008, 453143200, 453123000, 453160005, 453323006, 453322005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na Oddział Przedszkolny w budynku Gminnego Przedszkola w Małym Rudniku. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na oddział przeszklony. W ramach zadania Wykonawca wykona m.in. wymianę pokrycia dachowego, wzmocnienie stropu, niezbędną do funkcjonowania obiektu infrastrukturę oraz podłączenie mediów (instalacja gazowa, elektryczna, wodno-kanalizacyjna). Ponadto w zakres zamówienia wejdzie budowa nowej wewnętrznej klatki schodowej. Nowopowstałe pomieszczenia zostaną także wyposażone w niezbędne meble oraz urządzenia. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz SST. Do dnia 30 czerwca 2015 r. przedszkole musi funkcjonować bez zakłóceń, tj. w godz. od 7:00 do 16:00. W trakcie roku szkolnego można wykonywać roboty, które nie będą zakłócać funkcjonowania przedszkola, po uprzednim uzgodnieniu zakresu prac z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru. Zgłoszenie gotowości do odbioru nastąpi najpóźniej do 10.08.2015 r. Do dnia 31.08.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminne Przedszkole w Małym Rudniku
Ulica 33
Nr domu 33
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-302
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 468 26 17
Regon 34048658000000
E mail przedszkole_mrudnik@noestrada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Placówka oświatowa
Rodzaj zam inny Placówka oświatowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na Oddział Przedszkolny w budynku Gminnego Przedszkola w Małym Rudniku, do 10% wartości zamówienia podstawowego45000
Czas D
Data zak 31/08/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-04-28 do godz. 10:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że wybudował, wyremontował lub zmodernizował minimum 3 budynki użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł każdy
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej, 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej i 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 500.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że wybudował, wyremontował lub zmodernizował minimum 3 budynki użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000,00 zł każdy
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wzór oferty na roboty budowlane; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia inwestycji z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć (w szczególności zaistnienie warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy), b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Inwestora. 3) wysokości wynagrodzenia z uwagi na: a) zwiększony zakres robót - roboty uzupełniające, b) zrezygnowanie z części robót, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4) w przypadku zmiany okoliczności związanych z podwykonawstwem - w szczególności w przypadku zmiany podwykonawców, zrezygnowania z podwykonawców lub powierzenia części zamówienia podwykonawcom
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://www.bip.grudziadz.lo.pl/?cid=303
Spec war Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 115
Data skl 28/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p. 214
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)