DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I PAPIERU DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, nr sprawy: 11/z/2015

Publication date 2015-04-13
End date 2015-04-22 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Notatniki,
  • Bloki papierowe,
  • Terminarze lub organizery osobiste,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Przybory kreślarskie,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki,
  • Noże i nożyczki,
  • Wyposażenie biurek,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Kleje,
  • Rysiki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83096 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 221143005, 228150006, 228163006, 228161004, 228500003, 228170000, 229000009, 249100006, 301900007, 301970006, 301920001, 301940005, 301921507, 301997928, 301992301, 378221007, 378223009, 392271103, 392410003, 392631004, 395411203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa artykułów administracyjno - biurowych (zadanie nr 1)
b) dostawa papieru do urządzeń drukujących (zadanie nr 2),
w tym m.in.: długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty, papier ksero, offsetowy, do drukarek, bloczki, papier do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych.

Opis

Dostawa artykułów administracyjno - biurowych, w tym m.in.: długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty, bloczki.
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi od daty podpisania umowy do dnia 30.10.2015r. w dostawach sukcesywnych określonych przez Wykonawcę (nie więcej jak 15 dni)Dostawa papieru do urządzeń drukujących, w tym m.in.: papier ksero, offsetowy, do drukarek, papier do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych.
Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie określonym przez Wykonawcę (maksymalnie 21 dni - od daty podpisania umowy).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-811
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 857 48 02
Fax 61 857 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Wiedza w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Potencjal w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw DLA ZADANIA NR 1 Specyfikację papieru potwierdzającą parametry określone w załączniku nr 5/1 do SIWZ dla poz. 184, 185, 187. DLA ZADANIA NR 2 Dla dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) z poz. 1 formularza cenowego - załącznik nr 5/2 do SIWZ Wykonawca załączy: a) certyfikaty ISO 14001:2004 ISO9001:2008 przyznane producentowi oferowanego asortymentu. Jeżeli Certyfikaty są w języku angielskim to Wykonawca zobowiązany jest do ich przetłumaczenia (może dokonać tego samodzielnie) b) kartę informacyjną produktu lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące takich parametrów jak: gramatura, CIE oferowanego artykułu danego producenta. c) oświadczenie Wykonawcy lub głównego dystrybutora lub producenta o tym iż papier składanka komputerowa posiada 5 letnią gwarancję na zdolność kopiowania papieru oraz 25 letnią gwarancję producenta na trwałość kopii. d) kartę informacyjną dla składanki komputerowej lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące gramatury poszczególnych warstw papieru.
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) formularz(e) cenowy, stanowiący załącznik nr 5/1 i 5/2 do SIWZ, c) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, d) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie),
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zostały określone w projekcie umowy - załącznik 6/1 do SIWZ - zad. nr 1, załącznik nr 6/2 do SIWZ - zad. nr 2. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia dla zadania nr 1 maksymalnie o 111 525,59 zł. netto na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 5/1) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy na zadanie nr 2 maksymalnie o 14 724,28 zł. netto na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik nr 5/2) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego.
Kryt cena C
Spec www www.14wog.wp.mil.pl
Spec war 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 9 (pierwsze piętro) pokój 106 w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00.
Data skl 22/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria jawna -budynek nr 2 pokój 17A w dniach od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)