DOSTAWY NABIAŁU, MROŻONYCH RYB, ŚWIEŻYCH WARZYW i OWOCÓW, ŚWIEŻEGO PIECZYWA i WYROBÓW CIASTKARSKICH, DAŃ GOTOWYCH (WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH) wykonywane sukcesywnie w okresie 6 miesięcy - do 31.12.2015r.

Publication date 2015-04-14
End date 2015-04-22 10:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty serowarskie,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej,
  • Radiolatarnie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51589 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 155400005, 152210003, 158111007, 158114000, 158120003, 158943004, 32210006, 32220003, 32221107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. nabiału, mrożonych ryb, świeżych warzyw i owoców, świeżego pieczywa i wyrobów ciastkarskich, dań gotowych (wyrobów garmażeryjnych), których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 .
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
zadanie nr 1 nabiał
zadanie nr 2 mrożone ryby
zadanie nr 3 świeże pieczywo, wyroby ciastkarskie
zadanie nr 4 dania gotowe (wyroby garmażeryjne)
zadanie nr 5 świeże warzywa i owoce

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego 45
Nr domu 45
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-450
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 611 94 33
Fax 22 611 94 33
Internet http://sp217.bip.um.warszawa.pl
Regon 00080132600000
E mail jczajka@onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła podstawowa publiczna
Rodzaj zam inny szkoła podstawowa publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Wiedza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Potencjal oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Zdolne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Sytuacja oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenia o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikatu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 3) decyzja Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia, 4) formularz ofertowy sprządzony zgodnie z treścią załącznika nr1 do SIW
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, gdy: 1)zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego w przypadku, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 2)termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu asortymentowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1); 3)jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako (typ równoważny) nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do Formularza Cenowego , Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym , stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego przetargu, 4)zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 5)zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT. 3. Dokonanie zmian (ust. 2) jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 podlega unieważnieniu.
Kryt cena A
Spec www http://sp217.bip.um.warszawa.pl
Spec war Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa -sekretariat
Data skl 22/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Paderewskiego 45, 04-450 Warszawa -sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)