Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.
Publication date | 2015-04-14 |
End date | 2015-04-27 11:00:00 |
Instytucja | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 52155 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 503232007, 301251105, 301921136 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: a) serwis techniczny urządzeń drukujących (wykonywanie napraw i konserwacji) w Oddziałach ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku, a także w podległym im jednostkach terenowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P1 do SIWZ oraz we wzorze umowy - załącznik U do SIWZ). b) sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, bębnów światłoczułych) do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P2 do SIWZ oraz we wzorze umowie - załącznik U do SIWZ), OpisSerwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w GdańskuA) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, b) Jednostka Organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146, c) Jednostka Organizacyjna Oddziału z ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18, d) Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, e) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, f) Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, g) Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, h) Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, i) Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, j) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, k) Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, l) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudzkiego 4, m) Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, n) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, o) Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, p) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudzkiego 29A, q) Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu. A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Elblągu oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i w budynku przy ul. Mazurska 5, b) Inspektorat ZUS w Iławie, ul. Wiejska 1, c) Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarneckiego 50, d) Biuro Terenowe Braniewo, ul. Moniuszki 20, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Koszalinie oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30, b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56, c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B i ul. Sikorskiego 30, d) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21, e) Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18, f) Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1, g) Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie;Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku. A) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Słupsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 b) Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16, c) Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, d) Inspektorat ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3, e) Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 15, f) Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu |
Ulica | ul. Mickiewicza 33-39 |
Nr domu | 33-39 |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 056 6109320 |
Fax | 056 6109496 |
Internet | www.zus.pl |
Regon | 00001775600507 |
E mail | KowalskaM@zus.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 9 |
Wadium | Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium. Wadium wynosi: a) w części I przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Gdańsku): 5000 zł b) w części II przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Elblągu): 2000 zł c) w części III przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Koszalinie): 2000 zł d) w części IV przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Słupsku): 2000 zł |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku. |
Wiedza | Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia, gdzie przedmiotem każdego z zamówień było/jest serwisowanie polegające na wykonywaniu napraw co najmniej 150 komputerowych urządzeń drukujących oraz każde z tych zamówień świadczone było/jest nieprzerwanie przez okres przynajmniej 6 miesięcy. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B) Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione co najmniej dwa zamówienia potwierdzające spełnianie warunku, z podaniem informacji określonych we wzorze Wykazu zamówień, stanowiącym załącznik do SIWZ (WG - Gdańsk, WE - Elbląg, WK - Koszalin, WS - Słupsk); C) Dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia; |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | A) Oferta, której treść winna odpowiadać treści Formularza oferty stanowiącego załącznik A do SIWZ; B) Formularze cenowe - załączniki CG, CE, CK, CS (Serwis drukarek), DG, DE, DK i DS (Materiały eksploatacyjne) do SIWZ; C) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego i w ten sposób będzie udowadniał Zamawiającemu, że będzie mógł dysponować tymi zasobami na czas realizacji zamówienia; D) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne pełnomocnictwa wynikające z upoważnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw (substytucja). Dalsze pełnomocnictwa również powinny być w formie wskazanej powyżej. W przypadku, gdy oferta jest składana przez wspólników spółki cywilnej, pełnomocnictwo jest konieczne, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników spółki. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.zus.pl/zampub |
Spec war | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń Pok. 325 |
Data skl | 27/04/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń pokój 325. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawa, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy; b) wystąpienia siły wyższej; c) zmian organizacyjnych i innych u Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, mających bezpośredni wpływ na realizację umowy. |