Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej

Publication date 2015-04-14
End date 2015-04-22 09:45:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84298 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - zgodnie z wymaganiami określonymi w szcegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Opis

Fotel obrotowy - 1 szt.Fotel obrotowy - 2 szt.Fotel obrotowy - 2 szt.Krzesło biurowe - 2 szt.Krzesło obrotowe tapicerowane- 2 szt.Fotel obrotowy - 1 szt.1. Szafa ubraniowa 3 drzwiowa - 2 szt.
2. Nadstawka do szafy ubraniowej 3 drzwiowej - 2 szt.1 Szafa dwudrzwiowa na dokumenty-1szt
2 Witryna 1-drzwiowa - 2 szt.
3 Stół - 1 szt.
4 Witryna 1-drzwiowa - 2 szt.
5 Szafa 2-drzwiowa - 1 szt.
6 Stół 140 - 1 szt.
7 Krzesło komputerowe - 1 szt.1 Zestaw wypoczynkowy - kanapa rozkładana z pojemnikiem na pościel - 1 szt.
2 Zestaw wypoczynkowy - fotel - 2 szt.
3 Stolik okolicznościowy - 1 szt.Biurko - 1 szt.Fotel obrotowy - 2 szt.1. krzesło obrotowe - 40 szt. - Dział Administracyjny- Administracja Obiektu -
Wydział Mechaniczny,
2. krzesło obrotowe - 7 szt. - Dział Administracyjny

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Białostocka
Ulica ul. Wiejska 45A
Nr domu 45A
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-351
Wojewodztwo podlaskie
Tel (085) 7469750
Fax (085) 7469752
Internet www.pb.bialystok.pl
Regon 00000167200000
E mail zampubl@pb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom 1) Wypełnioną Specyfikację techniczną (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 3/I - 3/XII) z odpowiednimi odnośnikami wskazującymi poszczególne meble w załączonych do oferty katalogach, prospektach, zdjęciach, rysunkach, itp.; odnośniki powinny określać: wygląd mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawierającym rodzaj materiałów oraz akcesoriów użytych do wykonania mebli (jeżeli nie ma takich danych w odnośnikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanych mebli, 2) Rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjęcia, 3) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby, dokumenty jw. wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia (na druku Formularza oferty),
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2), 2) Oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty),
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian danych do czynności serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.pb.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4 15-333 Białystok
Data skl 22/04/2015
Godz skl 09:45
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4 15-333 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)