Zaprojektowanie i wykonanie systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych w strefie płatnego parkowania przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach
Publication date | 2015-04-15 |
End date | 2015-04-30 10:00:00 |
Instytucja | Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach |
Miejscowość | Gliwice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 52561 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 452300008, 713200007, 480000008, 452332908 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych w strefie płatnego parkowania przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie zgłoszenia robót w Urzędzie Miejskim w Gliwicach pozwalające na ich realizację (zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) lub uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę (zgodnie z art. 28 ust. 1 prawa budowlanego) oraz wykonanie systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych przy Urzędzie Miejskim w Gliwicach na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. W opracowywanej dokumentacji oraz przy realizacji zadania należy uwzględnić następujące założenia techniczne: - Zabudowa 296 sztuk fabrycznie nowych czujników bezprzewodowych na stanowiskach postojowych w pasie drogowym. Powyższe czujniki powinny być montowane w środkowej części stanowisk postojowych, które są wykonane z nawierzchni asfaltowych oraz kostki brukowej betonowej prostokątnej. Powyższe zadanie nie obejmuje remontów stanowisk postojowych. - Posadowienie 4 sztuk konstrukcji wsporczych dla tablic wyświetlających informacje o wolnych stanowiskach postojowych zwanych dalej tablicami informacyjnymi. - Zamontowanie na konstrukcjach wsporczych 8 modułów z wyświetlaczami, na których będzie możliwość wyświetlania informacji o ilości wolnych stanowisk postojowych. - Zamontowanie na konstrukcjach wsporczych 5 modułów z nazwami ciągów postojowych (bez wyświetlaczy), - Zabudowa odpowiedniej ilości przekaźników (wzmacniaczy) danych z czujników bezprzewodowych zabezpieczających optymalne działanie całego systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych (zamawiający zastrzega sobie, iż w/w przekaźników - wzmacniaczy nie może być więcej niż 20 szt.). Dodatkowo powyższe przekaźniki (wzmacniacze) mogą być zasilane bateryjnie tak jak czujniki bezprzewodowe na stanowiskach postojowych lub mogą być zasilane z sieci elektroenergetycznej. - Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego do wszystkich elementów w/w systemu (takich jak tablice informacyjne, punkty IT, przekaźniki itp.). W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu, uzyskania warunków zasilania, ułożenie kabla energetycznego zapewniającego zasilanie wyświetlaczy na tablicach informacyjnych, punktów dostępowych oraz innych urządzeń niezbędnych dla realizacji powyższego zadania. Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie istniejącego przyłącza znajdującego na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego/Zwycięstwa (dokładna lokalizacja wskazana w załączniku nr 1 do PFU) zasilającego sygnalizację świetlną do podłączenia projektowanych urządzeń dla systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest zaprojektować, zatwierdzić, uzyskać, wszelkie pozwolenia na budowę kanalizacji łączącej w/w sygnalizację świetlną z urządzeniami obsługującymi system informacji o wolnych stanowiskach postojowych. - Wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy punktem dostępowym (szafą sterowniczą znajdującą się na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego/Zwycięstwa zgodnie z załącznikiem nr 1) a projektowaną szafą IT która powinna znajdować się w rejonie tablic informacyjnych. W ramach połączenia światłowodowego Wykonawca powinien zaprojektować, zatwierdzić uzyskać wszelkie pozwolenia i wykonać kanalizację teletechniczną o następujących minimalnych parametrach: - Kanalizacja teletechniczna powinna być wykonana z rur RHDPE grubościennych 110/6,3. - W miejscach kluczowych, gdzie przewidywane są duże ilości kabli, bądź zakłada się wykorzystanie rur osłonowych (wtórnych) należy zdublować ilość rur. - Wszystkie niezbędne studnie maja być wyposażone w ciężka ramę i ciężka klapę z wywietrznikiem. - Wywietrznik powinien zawierać logo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. - Studnie powinny być zlokalizowane, maksimum co 100m lub przy wystąpieniu zmiany kierunku kanalizacji. - Wykonanie połączenia kablowego pomiędzy projektowaną szafą IT a tablicami informacyjnymi oraz innymi punktami niezbędnymi do realizacji zadania. W ramach połączenia kablowego Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać kanalizację teletechniczną o następujących minimalnych parametrach: - Kanalizacja teletechniczna powinna być wykonana z rur RHDPE grubościennych 110/6,3. - W miejscach kluczowych, gdzie przewidywane są duże ilości kabli, bądź zakłada się wykorzystanie rur osłonowych (wtórnych) należy zdublować ilość rur. - Wszystkie niezbędne studnie maja być wyposażone w ciężka ramę i ciężka klapę z wywietrznikiem. - Wywietrznik powinien zawierać logo Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. - Studnie powinny być zlokalizowane, co maksimum 100m lub przy wystąpieniu zmiany kierunku kanalizacji. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach |
Ulica | ul. Płowiecka 31 |
Nr domu | 31 |
Miejscowosc | Gliwice |
Kod poczt | 44-121 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 300 86 34 |
Fax | 32 300 86 98 |
Internet | www.zdm.gliwice.pl |
Regon | 24000925100000 |
E mail | pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamówienie polegające na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. |
Czas | D |
Data zak | 31/08/2015 |
Wadium | 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: Jednego zamówienia o wartości, co najmniej 200 000,00 zł brutto, polegającego na wykonaniu systemu informacji o wolnych stanowiskach postojowych na minimum 50 stanowisk postojowych których każdy był wyposażony w czujnik magnetyczny. |
Zdolne | Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający doświadczenie i odpowiednie uprawnienia ( zamawiający dopuszcza osoby których kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych stosownie do zapisów art.12a ustawy Prawo budowlane Dz.U.1994 nr89 poz.414 z późn.zm.) a w szczególności co najmniej: 1. Co najmniej 1 osobę do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.Co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru-D, 3.Co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji -E |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1) siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którym strony nie mogły zapobiec np. powódź, trąba powietrzna, huragan, w zakresie terminu realizacji umowy, 2) wystąpienia robót o których mowa w §1 ust. 4 umowy, a ich wykonanie spowodowałoby znaczne opóźnienie realizacji przedmiotu umowy, w zakresie terminu realizacji umowy, 3) przedłużających się postępowań administracyjnych lub cywilnych niezawinionych przez Strony, w zakresie terminu realizacji umowy, 4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako ciągłe: opady deszczu dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, występowanie niskich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni kalendarzowych, w zakresie terminu realizacji. 5) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót, w zakresie zmiany terminu realizacji umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Termin |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | www.zdm.gliwice.pl |
Spec war | ZDM Gliwice 44-121 Gliwice ul. Płowiecka 31 |
Data skl | 30/04/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | ZDM Gliwice 44-121 Gliwice ul. Płowiecka 31 Biuro Obsługi Interesantów (parter) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |