Przebudowa skrzyżowania ulic: Heweliusza oraz Planetarnej w Zalasewie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej

Publication date 2015-04-15
End date 2015-04-30 10:00:00
Instytucja Gmina Swarzędz
Miejscowość Swarzędz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 85728 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452331206, 451000008, 451113001, 452332520, 452331615, 452331622, 452331001, 452233009, 452332616, 452324518, 452331908, 452332946, 452313008, 453161109, 453143004, 452314009, 452312203, 325200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje
Przebudowa skrzyżowania ulic: Heweliusza oraz Planetarnej w Zalasewie
wraz z budową infrastruktury towarzyszącej
w zakres którego wchodzą:
1. roboty drogowe,roboty elektroenergetyczne,
2. roboty telekomunikacyjne,
3. roboty sanitarne,
4. roboty wodociągowe,
5. roboty gazownicze.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią:
1. dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż,
2. kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż,
3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż
Obowiązki Wykonawcy:
1. Opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwe jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu.
3. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych.
4. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa oraz inwentaryzacji zieleni uzyska decyzje zezwalającą na usunięcie zieleni kolidującej.
5. W przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów nie ujętych w dokumentacji, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana).
6. Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat).
7. Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb.
8. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem).
9. Organizacja placu budowy.
10. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac.
11. Obsługa geodezyjna w trakcie budowy.
12. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem.
13. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę.
Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.) Zamówienie do 5.186.000 EURO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Swarzędz
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Swarzędz
Kod poczt 62-020
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel (061) 65 12 000
Fax (061) 65 12 211
Internet www.swarzedz.pl
E mail zamowienia@swarzedz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wyłonionemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamówienie zostanie udzielone z zastosowaniem trybu z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia robót tego samego rodzaju - na które zabezpieczone zostaną środki w budżecie.
Czas D
Data zak 21/08/2015
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 58000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę dotyczące budowy lub przebudowy nawierzchni bitumicznej jezdni o powierzchni min. 1000 m2, i załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę dotyczące budowy lub przebudowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni min. 1500 m2, i załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę dotyczącą budowy sygnalizacji świetlnej i załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią SIWZ - załącznik nr 1 i 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów). Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna warunek z spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej odpowiednio wykwalifikowaną osobą posiadającą uprawnienia: - kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz minimum 4-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy; - kierowników robót - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118 ze zm.) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: - gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - elektrycznych, - telekomunikacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz staż zawodowy w więcej niż jednej specjalności. Uwaga: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity DzU. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU. z 2008r. Nr 63, poz. 394). Uwaga: staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert. Wykonawca zobligowany jest wypełnić i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią SIWZ - załącznik nr 1 i 4 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów). Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sytuacja O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: spełniają następujące warunki: wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.500.000,00 zł (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów złożonych do oferty w skali spełnia - nie spełnia na podstawie stosownych dokumentów złożonych przez Wykonawcę
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Ponadto zamawiający wymaga złożenia do oferty: -druku oferty, -pełnomocnictwa dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, -oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: a)możliwość zmiany (przedłużenia) terminu realizacji zamówienia, za pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności oraz przyczyn: -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru -wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. -w przypadku konieczności usunięcia kolizji z urządzeniem obcym, którego ujawnienie nie było możliwe podczas opracowywania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji. - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót. - w przypadku opóźnień w wydawaniu decyzji administracyjnych właściwych instytucji, - w przypadku natrafienia na znaleziska archeologiczne, b)możliwość dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków projektu umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi;
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.swarzedz.eu
Spec war Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410
Data skl 30/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin ostatecznego odbioru całości robót nastąpi do dnia 30.09.2015r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)