Przetarg nieograniczony na dostawę elementów przemysłowych systemu wizualizacji procesu dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/36/2015)

Publication date 2015-04-15
End date 2015-04-24 10:00:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 85974 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej z podziałem na 3 części:
Część I
Kamera inspekcyjna kolorowa (1 szt.) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
Część II
Panel wizualizacyjny LCD (1 szt.) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.
Część III
Autonomiczny robot humanoidalny (1 szt.) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (formularz rzeczowo-cenowy) stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Opolska
Ulica ul. Prószkowska 76
Nr domu 76
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-758
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4498178 , 77 4498177
Fax 77 4498180
Internet www.po.opole.pl
Regon 00000173200000
E mail r.piorkowska@po.opole.pl; zamowienia@po.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 13/11/2015
Zaliczka Nie
Wiedza 10.1 Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 główną dostawę sprzętu, podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, odpowiednio: Część I - o wartości minimum 20 000 zł. Część III o wartości minimum 20 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych dostaw przygotowany wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ b) dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są : - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należycie wykonane dostawy, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Opolska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów i których mowa w pkt. b) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA: W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz rzeczowo-cenowy wg załączników nr 2a , nr 2b, nr 2c do SIWZ, c) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 10 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, na potrzeby wykonania zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; d)pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub w sytuacji, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 4
Spec www www.przetargi.po.opole.pl
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych, 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 5 pok. 3
Data skl 24/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych, 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 5 pok. 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie realizowane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Projekt nr POIS.13.01.00-00-016/12 pn. Przebudowa budynków 1 i 3 Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki w II Kampusie Politechniki Opolskiej w ramach działania 13.1. Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)